2 Eylül 2014 Salı

The Full Sun/Beyond The Clouds

Bilmem farkında mısınız?
Kore dizilerine karşı pek serin duruyorum artık. Çok mu seçici oldum yoksa iyi bir diziye mi denk gelmiyorum bilemiyorum. Belki de Kore dizileri bendeki miadını doldurmuştur, he, ne dersiniz?

Canım adam akıllı bir drama çekiyordu.
Bir hevesle bu diziye başladım. Greatest Love'daki şahane doktor oynuyordu, üstelik Mel çok ağladığını söylemişti, ben de aradığım dizinin bu olduğuna inandım ve başladım.


Ay çok tatlı çocuk ya.
Neyse..
En kısa haliyle konusu, dolandırıcı bir babaya sahip hayatı kaçmakla geçmiş, babannesiyle yaşayan sevgi dolu Jung Se Ro babasının yanına Tayland'a gitmesi ve burada bir cinayete karışmasıyla kararan hayatını konu alır. Daha sonra intikam almaya çalışmasıyla konumuz dallanıp budaklanacaktır.


Çok tatlı olduğunu söylemiş miydim? Bakıyorum hemen bir kaç satır yukarıda yazmışım. Ancak çok yetenekli bir oyuncu olduğundan dem vurmamışım ki, harikaydı. Gençlikteki sevimli hali, yıllar sonraki ciddi ve kızgın hali.. sanki gerçekten yıllar geçmiş, sanki gerçekten hapis yatmış, sanki gerçekten acı çekiyormuş gibiydi.


Ancak bunlar diziyi sevmeme yeterli oldu mu?
11. bölümden sonra son bölümü izlemeye karar verip diziyi sonlandırdım. Sanki bir yere varmayacak gibiydi. Aslında hepi topu 4 bölüm kaldı izlemediğim ama odaklanamadım.
Bilmiyorum ki Yoon Kye Sang'ın cazibesi miydi odaklanmamı engelleyen, yoksa başka bir şey mi?
Adamı her erkanda gördüğümde, ay çok şeker, deyip deyip durdum. Adam orada acı çekiyormuş/ kandırılmış kime ne?
:)

Sevimli bir surata sahip, ay bu kız bu ağızla nasıl drama oynayacak dediğim Han Young Won rolünde izlediğimiz Han Ji Hye'nin ilk bölümlerde giydiği bu elbiseye acayip şaşırdım açıkçası. Hiç böylesini görmemiştim. Fotoğraftan anlaşılıyor mu bilmiyorum.
Bu arada kız dramanın hakkını verdi; o sevimli surat ne ağladı ne acılar çekti bilemezsiniz..


Yeppudaa'da çevrilmiş 11 bölümü izleyip, finali Koreanturk ile yaptım. Bu sahne de çok hoşuma gitmişti ^.^
Bu da böyle bir yazı olsun.
Daha güzel diziler ve daha güzel dizi yorumları size borcum olsun ;)

10 yorum :

  1. Ayy dizim bu yıl sevdigim tek dizi oldu diyebilir o kadar güzeldi ki bayildim yani ozellikle adama aşık oldum oyunculuk çok iyi yani müthiş bagirmalari falan cok iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunculuk..
      ah o taptatlı cocuktan böylesi kindar birine geçişi..
      süpersi süper..
      ama tabii benim söz söylemeye hakkım yok :)
      ama demek sen o kadar sevdin he ;)

      Sil
  2. kore dizisi seçimim: Yakışıklı çocuk tatlı kız :)

    YanıtlaSil
  3. aynı duygular bende de var bende bugun deniz kızlıya başladım bakalım gider mi. daha değişik birşeyler arıyoruz sanırım tatmin et bizi artık koreeeee :P

    YanıtlaSil
  4. Canım adam akıllı bir drama çekiyordu.
    çıldırdın mı kuzumm?

    YanıtlaSil
  5. :)) ayyy cok tatlı bu adam ya bak sahnelerı gorunce bı duygularım deprestı :) tam oppa yaaa yaşıda 77 lıydı. cok favorım ole bole degıl ama bu dızıyı bıda ızlemem cok aglamıstım. ben normalde dram ızleyemeyen bırıyım o donem cok duygusaldım galıba cok severek ızledım.. sende cok duygusal olduun bı donem bıtır dızıyı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşı da yaşımaa.. bi müslüman olmadığı kalmış onu da istanbula geldiğinde beni bi göreydi sanırım halledebilirdik :D
      nasip..
      :))

      Sil

söz sizin...