4 Eylül 2014 Perşembe

Talaash

Sıradaki Hint filmi bir Aamir Khan filmi.
Aamir Khan'a bıyığı bile yakıştıracaksın, deseydiniz size inanmazdım, gözlerimle görmem gerekirdi.
Gördüm yakıştırdım.

Küçük yaştaki çocuğunun acı kaybını yaşayan bir polis memuru rolünde.
Çocuğunu kaybettikten sonra eşiyle de arası açılmış, yeni atandığı yerde ünlü bir film yıldızının  ilginç şekilde gerçekleşen trafik kazasını çözmeye çalışmaktadır.

Tam, amma ağır filmmiş, derken olaylar çözülmeye başlıyor ve siz kalakalıyorsunuz.
Tahmin edilmedik bir gelişme sizi bekliyor olacak bu filmde.
Sürprizli sonları sevenlere gelsin bu film.
Ben tahmin etmedim böyle bir şey olacağını.


Aamir Khan'a, Black filminden tanıdığımız Rani Mukerji ve nereden tanıdığımı çıkaramadığım Kareena Kapoor eşlik ediyor. Mukerji ne kadar da hoş bir bayanmış, Black filminde hiç ama hiç bu hoşluğu anlaşılmıyordu ;)

Kaliteli bir film, oyuncular harika. Senaryo orijinal. Dediğim gibi bir sıkılmaya başladığınız an sıkıntınız bitecek, sabırlı olmalısınız. Şarkılar ise.. süper süper!!

26 yorum :

  1. kesinlikle harika bir filmdi
    bayaa bi ağladığımı vee amin khanı bağrıma basasım geldiğini hatırlıyorum :D
    1 sene önce izledim sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağladın mı ya ay canım benimm^^

      Sil
  2. Farklı bir Amir Khan filmiydi. Ben de bıyıklı halini bile beğendim Seyhan. Adam çok sevimli yaaa. Herşey mi yakışır be mübarek?:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de begendim beeennn deeeee ^^

      Sil
  3. Listeye alındı en kısa zamanda seyredilecek..amir ve shah rukh un filmlerinden başkasını sevemiyorum niyeyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yoka rada onlarsız da güzel film izledim, sen de şans ver ;)

      Sil
  4. Bu filmi izlemek icin ne ugraslar verdigimi bilemezsin filmi bos bulup sevmeyisimin nedeni de acaba ugraslarimi degmeyecek olusumu diye cok kafa yormustum ama değil rani mukherji icin izledim her zamanki gibi harikaydi kadin ama dizi vasatti zaman kaybindan baska bisey degildi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a aa bi sen sevmemişsin yaw :D
      ama dediğim gibi biraz ağır seni bunaltmış sanırım.

      Sil
  5. Ben bu film bitince depresyona girdiydim :D Sonu çok kötü ya dehşet verici :/ Kardeşim Kareena'ya aşık :D Ben de Aamir'e :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aamir ya nasıl güzel bakıştır o ^^

      Sil
  6. Cok güzel bir filmdi ve yine Amir khan dan, izlemeye doyamiyrm filmlerini cidden ✌

    YanıtlaSil
  7. 3 idiots da sevdiği kız= Kareena Kapoor :) Benim de hayran kaldığım bi senaryoydu.Belki yeri değil ama başka yerden yazamadım kardeşim epilepsi hastası ve ameliyat olacak genel anestezi ile ve bi hayli endişeliyiz çoook duaya ihtiyacımız var Allah rızası için.
    Sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim yazdığın iyi olmuş okuyan olursa duasında unutmayacaktır, ben de duacınım. Allah şifa versin.
      bu yorumu okuduğumdan beri aklımdasın.

      Sil
    2. İnşallah ya Allah razı olsun. Çok sağol. HAyırlısıyla güzel, sağlıcakla geçtiği yorumunu yapmak da nasip olur..

      Sil
  8. Bu adama her turlu rol cok yakisiyor.. Filmi merak ediyordum ama hala izlemedim.. Ne garip degil mi ben bir hint filmi bagimlisi olarak hala bunu izlemedim..
    Ilk tatil gunumde ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en sıkıcı filmiymiş öyle diyollar ama bence sürprizli ilginçti, izle izle ;)

      Sil
  9. Merhaba, uzun zamandır takipteyim sizi, ingiliz dramlarını, kore dizi yorumlarını severek okuyorum. Hepsi için ellerinize sağlık, Siz bilmeseniz de kendi blogumu açmamda ilham aldığım isimlerden birisiniz. Talash'a gelince filmin ağır işleyişi sıkmıştı beni. Rani ise doğallığıyla büyüledi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ne kadar incesiniz, çok memnun oldum.
      demek bi sıkılan ben değilmişim :D

      Sil
  10. Aamir Khan'ın en vasat filmlerinden biri.
    3 İdiots'u izlemişsen oradaki gözlüklü çirkin baty kız Kareena Kapoordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a aaa öyleymiş ya ne salağım hemen de unutmuşum. ama bambaşka bir kadın.
      ya ağır olduğu için sıkıcı ama sıkıcı olduğu içinde sonu çok şaşırtıyor birden.

      Sil
  11. benim için Aamir varsa olay bitmiştir kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmeyenler de var yalnız belirtelim ama yeterli uyarıları yapmışım ben :P

      Sil
  12. Seyhanim aamir'e hasta olacagn tek bir film olsaydi o da FANAA olurdu.Bide biz sevenleri düsun 3 kez izledim onu o asker kiyafetleriyle ⊙﹏⊙Super otesi bir kurguydu amerikan filmlerinde bile yok ✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sevmemiştim fanaa yı biliyorsun di mi?
      bissürü bissürü bişiler oluyordu bi filme fazlaydı onca şey :D

      Sil
  13. merak ettim şimdi.artık hint filmi izlemicem dememe rağmen..

    YanıtlaSil

söz sizin...