10 Eylül 2014 Çarşamba

Aşk Mutfağından Yalnızlık Tarifleri


Karşınızda Yekta Kopan'dan ödüllü bir öykü kitabı. Ve hiç de öykü kitabı insanı olmayan ben!
Ben kitabın içine girmeyi, karakterlerle bir bağ oluşturmayı seviyorum.
Bu kitapta ise tam bağ kuracakken, tam hikaye beni içine almışken biten öykülerle oradan oraya savruldum.
Her gece bir öykü okumaktı niyetim ama öykü bitiyor, benim uykum gelmiyor ve yeni bir öyküye başlamalı mı başlamamalı diye muallakta kalıyordum.

Yekta Kopan'ın anlatımı güzel, dili yalın.
Öykü severler için çok güzel.

Çok önce biten bir kitap.
Yazısını yazmadığım aklıma (neyse ki) geldi.  ^.^

6 yorum :

  1. Aynen Seyhancım ben de senin gibiyim. Hiç hoşuma gitmiyor öykü okumak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bi tuhaflık olduğunu düşünmeye başlamıştım, acaba sende de mi var :)))

      Sil
  2. Uyku tutmazsa okumak için birebir sanırım. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. Yekta Kopan'ın başka bir kitabını okumuştum ve kendisini çok sevdim.. Çok güzel bir anlatımı var. bu da benim için sıradaki kitabı olabilir:)

    YanıtlaSil

söz sizin...