9 Eylül 2014 Salı

Göster Bakalım Çantanı

Çantamın içindekiler mimi daha evvel yapmadığım bir mim değil mi?
Eskiden çok pasaklı olduğum için çantamı göstermekte haklı tereddütlerim olmuş olabilir.
Ancak arkadaşım Şeyda'nın düzenli ve temiz çantalarını gördükçe bunca zaman pasaklı pasaklı gezmekten utandım. Onu örnek aldım; artık derli toplu ve (çanta konusunda) titizim.
Nasıl ki Ümraniye çöplüğü yerine modern bir atık tesisi kurulduysa, benim çantalarımda her kullanımdan sonra kontrolden geçip yerlerine kaldırılıyor.


Hayattan Payetler'in gönderdiği mim ile hem içimi döktüm hem de şimdi çantamı döküyorum ;)


Çantam annemin hediyesi. Lacivert en sevdiğim renk. Bu yaz en sık kullandığım çantam buydu.
İçinde; cüzdanım, gözlüğüm, yelpazem -ki zor durumda kalmadıkça kullanamam utanırım, genelde çantamda değil elimde olan telefonum ve kalemim. Zaten fotoğrafta aşikar olan şeyler.
Biri minik iki çanta daha var ki işte onlar çantamı düzenli tutmama yardımcı oluyor.
Miniği bozuk para cüzdanım -ki genelde cüzdanımın içinden daha çok para orada oluyor, büyüğünde ise ufak bir not defteri, yine ufak bir kalem, telefon kulaklığı, kağıt mendil ve ayna bulunuyor.
Bunlara ek olarak kalın değilse okuduğum kitabı da okuyamayacağımı bile bile yanıma alırım.

Sıkıcı bir insanın son derce sıkıcı çanta mimini okudunuz.
Siz de dökmek isterseniz çantanızı, buyrunuz efendim ^.^

28 yorum :

  1. Ay niye sıkıcı olacakmışsın , bilakis bu yazıya bayıldım. İnsanın sadece yazdıklarından tanıdığı insanların özel hayatlarına dalması ne garip bir mutluluk veriyor değil mi :D

    YanıtlaSil
  2. bence de az ve öz olmalı çantadaki şeyler
    tabi bunu yazdım şimdi ama benim çantam hiç de öyle değil
    şemsiyem,minik cüzdanım,güneş gözlüğüm,deodorantım,notlar aldığım küçük kağıt parçaları
    bulunmakta,bej deri sırt çantası kullanıyorum,kullanışlı oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırt çantalarından korkuyorum içindne cuzdanımı alırlarsa diye :/

      Sil
  3. Hani bu çantadaki alışveriş fişleri, kağıt mendiller, küçük not kağıtlarına karalanmış ufak notlar, minik tokalar, kulaklık, anahtarlar vs vs? Şahsen çok elegan buldum bu çantayı benimkiyle kıyaslayınca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo dostum yoo onlar eski seyhanın çantalarında kaldı :)
      kolay kolay hiç bir şey atmazdım da :D

      Sil
  4. Şu renkli ve çiçekli küçük çanta çok iyi, arıyorum da bir türlü o ebatlarda bulamıyorum Seyhan.
    Tedarik neredendir acep? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cüzdanlar demet arkadaşımdan hediye. onlar sayesinde çok düzenliyim çok!
      :)
      http://www.demetoloji.com/

      Sil
  5. Gayette düzenli bir çanta imiş tam puan verdim,bütün yaz erkekler gibi cebimde taşıyarak geçirdim herşeyi zaten bu nedenle hep kot pantolon giydim pek bi rahatmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo cantasızlığa alışında çantaya geri dönüş çok zor, yaşadım biliyorum :D

      Sil
  6. hiç de sıkıcı değildi şekerim :)

    YanıtlaSil
  7. Canta büyük olsun gerisi önemsiz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük çanta eşittir omuz ağrısı, yaşlıyım ben sultanım
      :)

      Sil
  8. Yelpazen çok şirin bende olsa utanır çıkaramazdım sanırım çantadan :) Ha bir de okurum diye kendime ve çantama yük ettiğim okumadığım kitap olayı var ben de de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yapalım okuma düşüncesi bile bizi memnun ediyor devam. en azından çabalıyoruz ^^

      Sil
  9. Okunmayan ama yük niyetine taşınan kitaplar ne tanıdık. Ne zaman yanıma almadan çıksam muhakkak kitap okuyacak vakit bulurum. En iyisi taşımak :)
    Bu arada çanta gayet düzenli. Bende ablama canta içi düzenleyici diktiriyorum. Seneye kullanırım. Bir tarafini dikmiş bırakmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seneye yetişirse şükret :-) yarım bırakıldı mı dikişten soğur insan ondan dedim :D

      Sil
  10. bir düşes yelpazesiz düşünülemez :)

    YanıtlaSil
  11. çok derli toplu kız azıcık dağınık olsana bu kadar toplulukdan sıkılmıyormusun :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmişte bıraktım pasaklı kızı napıyım dönemem geri :D

      Sil
  12. bu çantalar keşke her zaman bu kadar temiz ve düzgün kalsalar seyhan ablaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emeksiz ekmek olmaz :P
      çantayı temiz tutmak istiyorsan çabalayacaksın :D

      Sil
  13. Yelpaze ne hoşmuş öyle. Annem tutkunudur yelpazelerin bulabilir miyim acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki barcelona tatilinden gelen bir arkadaştan hediye.
      benzerlerini hatta pek daha güzellerini bulabilirsiniz bence.

      Sil
  14. vuhuuuuuu çok çok çok beğendim zevkle okudum ve çantana bayıldıııım :) Çok teşekkür ederiiiim .öperiiiim :)

    YanıtlaSil

söz sizin...