26 Eylül 2014 Cuma

Aranan Kan Bulundu: Ghost / Phantom

Orada burada, denk geldiğim her yerde dedim; Kore dizilerine karşı serinim artık, diye.
Denk geldiniz ya da gelmediniz ama durumum özetle buydu.
Dizi ve filmlere eski ilgim mi kalmadı, yoksa yaşlanıyor muydum?
Ya da Kore dizileri bendeki miadını mı doldurdu?
Hepsi ya da hiçbiri.
Ama ben biraz uzak kalmaya karar verdim.
Bu kararımdan beni So Ji Sub döndürdü.

İzlediğim hangi diziydi hatırlamıyorum ama bölüm bitişlerinde So Ji Sub'un dizisinin reklamı çıkardı. O geldi aklıma ve buldum Ghost!
Ben Ghost izleyecektim.



Başladım ve ilk bölümü sevdim.
Polisiye. Olsun. Romantik komedi izlemek ve okumaktan artık kalbim pelteye dönmüştü, biraz adrenalin iyi gelecekti.
Aynen öyle geldi.

Çok severek heyecanla izlediğim dizide bir Face/off durumu var. Her zaman gram bilgi sahibi olmadan izlediğim için çok şaşırdığımı söylemem gerek. 

Ortada işlenen bir cinayet, cinayet üstüne yıkılan hacker Hades ve bilişim suçları polisi Kim Woo hyun vardır. Bir patlamada hayatını kaybeden Kim Woo Hyun'un yerine geçen Hades, hem kendini aklayacak hem de cinayeti aydınlatmaya çalışacak, ancak polis teşkilatı içine sızan köstebekler yollarına taş koymaktan geri kalmayacaklardır.
Olaylar olaylar yani.

Bir takım mantık hataları var tabii yok değil, Hades'in boyunun Kim Woo Hyundan uzun olması veya sesinin de değişmesi gibi.

Herkes gibi ben de Yoo Gan Mi ile Kim Woo Hyun arasında bir yakınlık olsun, birazcık romantizm olsun istedim yalan yok :) Ama arkadaşlıklarına bayıldım. Çok da güzel bir kızdı.



Hades, Kim Woo Hyun olduktan sonra değişen saç modeli ise harika bir ayrıntıydı.
Sonuç olarak So Ji Sub (yazar burada yutkundu) o takım elbiseler içinde muhteşem gözüküyordu.
Saçı, kıyafeti, aksesuarları hep gözümü yorardı benim, bu dizide ise kusursuzdu. İlk bölümlerdeki saçını tercih etsem de bayıldım bu haline. Bayıldım!!


Heee neredeyse unutuyordumm.. Eller!!! 

7 yorum :

  1. Mantık hatalarını ben de izlerken fark etmiştim bir de aşk olsun istemiştim!Tam olacakmış gibi gösterip oldurmadılar ya aşk olsun onlara:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa di mi?
      o kravatını düzeltmesi falan.
      ama harikaydı so ji sub, vuruldum bu dizide kendisine ^^

      Sil
  2. Eller! Bu adamın ellerine bayılıyorum yaa. ♥♥

    YanıtlaSil
  3. yaaa çok merak ettim! en son Master's Sun dizisini izledim ve aşık oldum bu adama....
    Sana tavsiye etmek için bütün yazılarını okudum, neyse ki izlememişsin :) My Love From Stars diye bir dizi var. Ben ilk olarak "ayy bu ne ya çekikleri mi izlicez" demiştim kardeşime ve izlemeye başlamıştım. Sonra çok beğendim ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra onu geçen hafta bitirdim çoooookkk sevdimmmm,
      demek zevklerimiz uyuyor, senden güzel dizi tvsiyeleri bekliyorum öyleyse :)
      benim artık pek dizi izlemeye araştırmaya vaktim yok ^.^
      bu dizi onlar gibi romantik değil ama aksiyon polisiye.
      aklında olsun. ama so ji su süpeeeerrrr

      Sil
  4. Eller (@_@) Erkeğin güzel ellerinin olmasını aradığım için beni garip bulanlara So Ji Sub'ın ellerini göstersem beni anlarlar mı acaba? Adamın ellerine aşığım resmen!

    YanıtlaSil

söz sizin...