30 Ağustos 2018 Perşembe

Bengü'nün 1 Milyon Liralık Düğünü

Royal weddingden beri düğün yazısı yazasım gelmiyor arkadaşlar, biraz hoşgörülü olun.
Yoğun istek üzerine bu yazıyı hazırlıyorum bu böyle biline öncelikle. Hiçbir yerde bulamayacağınız görüntüler yok bu yazıda ama hiçbir yerde bulamayacağınız yorumlarım sadece burada. 😂
Ne yapayım ama beni sizler şımarttınız 😂
Kaçıranlar varsa üzülürüm yazıyı okuduktan sonra royal wedding yazılarıma bakmayı unutmayın, çok emek verdim: 1.yazı 2.yazı  -  3.yazı   -  4.yazı

Öncelikle şu 1 milyon liralık kısmı hakkındaki görüşümü bir açıklayayım da öyle devam edeyim.
Paraları var haracamışlar bu niye bu kadar büyütülüyor ben anlamıyorum. Hem demiyorlar mı alın verin ekonomiye can verin diye. Vermişler işte can. Parayı gidip yurtdışına akıtmamışlar ya.
Çok da kasmamak lazım. Gelin güzel giyindiği müddetçe tabii 😁

Bu arada düğün neden hafta içi oldu? Onu bizim gibi garibanlar yapar daha ucuza geliyor diye 🙈

Kınadan başlayayım ister misiniz?
 görüyorsunuz tekrar yazmaya gerek yok sabah.com.tr'den aldım kına görüntülerini.


Raşit Bağzıbağlı imzalı, çok da iddialı olmayan diğer davetlerden farksız kıyafetiyle Bengü kızımızı görüyorsunuz. Çok sevimli bir kız. Ama saçını hiç sevmedim. Ve bu sevmeyişim düğüne kadar uzanacak.

Gelin alma:

Kemer?!



Eğlenceli bir gelin alma olmuş, davul, zurna, kalabalık falan.. ama saçlar.. ya bu kızın saç rengi ne zaman açıldı, keşke haberim olsaydı alışırdım şimdiye kadar.
Madem gelin evden çıkarken başka bir beyaz elbise giyiyor bir özelliği olsun bari.. Ne bileyim çok sıradan bir elbise değil mi? Kısa, kabarık, tül, cici bir dönem elbisesi giyebilirdi. Çok yakışırdı Bengü'ye. Keşke bana sorsalardı.

Neyse.. düğüne geçelim.


Şimdi ekonomiye can verdiler falan dedim ama gelinlik Pronoviasmış. 2300 dolar diye bir yerde okudum geçtim ama şimdi düşünüyorum 2300 dolar olamaz ya. Eğer öyleyse makul bir fiyat.
Dolar her geçen saniye arttığı için türk lirasına çevirmeye lüzum görmedim ama çevirsem mi; yıllar sonra okur dolar kuruna şaşırırdık.. Amannn kim okur bu yazıyı yıllar sonra 😂

Türk tasarımcı, yerli malı falan olsa daha güzel olurdu ama bu da Provinas yani.. Belli ki hayali buydu.
Hakikaten gelin gibi gelin olmuş Bengü ♥

Evden çıkarkenki çiçeğini daha çok sevdim.
Bir de bu pozu:

Çok bir şey yazamadım saçları beni o kadar üzdü ki.. Eksiklerimi siz tamamlarsınız nasılsa 😉

Üçüncü gelinlik ise benim hakikaten çok beğendiğim bir tasarımcıya ait. Çok uç, çok dekolte tasarımları oluyor Züleyha Kuru'nun ama açacaksanız da böyle açın kardeşim diyorum görünce ki konumuz bu değil tamam sustum.

Züleyha Kuru imzalı bir diğer gelinlik -mi desem elbise mi desem- işte bu! Bengü'nün proporsiyonuna pek uygun değil kendini gösterememiş bence ama harika bir parça!

Gene damattan asla bahsetmediğim bir yazı oldu. Olsundu.
Çifte mutluluklar dilerken sizin yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...