26 Mayıs 2018 Cumartesi

Royal Wedding | Resmi Fotoğrafları

Royal Weddinge dair yazdıklarım çok ilgi görünce ben de bu yazıyı yazmayı kendime borç bildim.
Hemen belirteyim kaçıranlar varsa Harry&Megan 1.düğün yazımda birçok görsel ve ayrıntı mevcut ;)


Klasik aile fotosu ancak gelinin ailesinden sadece annesi yanında. Buna da şükür. Kraliçe olacak düşes, oturuştan belli olur. Elti Kate Middleton nasıl da kurulmuş kraliçe gibi.


Bu kız Harry'i çok seviyor. Bu kadar mı her halinden belli olur. Dizleri dibinde ne de mutlu. Nişan fotoları da böyleydi hatırlarsanız.

Siz sadece Sussex Dük ve Düşesini bekliyorsunuz ama sürpriz! 😉


Duruşa bakar mısınız? Kraliçe olmak için doğmuş Kate.


Pippa'ya da şöyle bir de yakından bakalım.

Gelinin görümcesi beyaz giyseydi kıyamet kopmuştu ama damadın baldızı beyaz giyerse baldız baldan tatlı. 😒 Çok zayıflamışsın Pippa sen. Hamile gerçi şimdi.

Bitti mi? Bitmez!


Diana'nın eline tutuşturdukları gelin çelengine ne demeli? Ah seksenler. Karpuz kollar. Buruşan tafta gelinlikler..

Diana ve Charles aynı boydalarmış. Diana'nın topukları 1-1,5cm olurmuş ve fotoğraf çekilirken ya eğilmesi ya da bir ayağını öne atıp durması tembihlenmiş ki, Charles'tan uzun durmasın.



Bu yazı için kapanışa bence Kraliçe Elizabeth yakışır.


3 yorum :

  1. Kate middleton yorumu beni öldürdü , ben baya kafa patlattım herkes ayaktayken niye bir o oturuyor diye mantıklı bir sonuca varamadım , bu yorum çok mantıklı geldi şimdi hahhahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii bir de yeni doğum yapmış kadın ya hu otursun bir zahmet :))

      Sil
  2. Harry ve Megan favorim.Harikalar:)

    YanıtlaSil

söz sizin...