24 Mayıs 2018 Perşembe

Diana'nın Yeğeni; Kitty Spencer

Düğün dedikoduları yaparken arkadaşıma dedim ki, kız yeşilli biri vardı gördün mü onu beğendim. O da bana dedi ki "o kim biliyon muu, Diana'nın yeğeni."
Ah, dedimm canım yaa 😢
Hemen fotolar bilgiler attı bana sağ olsun, bu ara beni gündemden, gündem derken benim ilgilenebilecegim gündemden haberdar etmeyi kendine görev çilem arkadaşım ❤


Bayıldım ben Kitty'e. Önceki fotolarına da baktım haliyle, etli bulu bir kadın aslında.
Elbiseden katiyen belli olmuyor ama. İşte böyle olunca diyoruz ki tam proporsiyonuna uygun 👌

Elbise dolce&gabbana takılar bvlgary.
Sonuç 😍
Ben zaten böyle çiçeklerin bir yere yığıldı şeyleri pek beğeniyorum ama kendime kıro diyordum artık demem 😄

Tesettür modacıları çakmasa da soğumasam. ..

2 yorum :

  1. Kız halaya çekermiş dedikleri,Kitty Diana'ya benziyor :) instagramda bir sürü karşılaştırma fotosu paylaşmışlar ^^ Elbiseye gelirsek;başkasında döşeme kumaşı gibi duracak bir kumaş doğru kullanım ve vücut tipiyle çok klas durmuş. İnşallah tesettür modacılarının eline düşmez, ben döşemelik kumaştan ( neydi dak kumaş mıydı o ) beli pileli etek faciasını atlatmış değilim. Bir ara herkes giyiyordu. İnce bir beli bile korkunç kalın gösteriyordu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya onu ne iyi hatırlattın, o döşemelik eteklerine fiyatlara sattılar var ya..

      Sil

söz sizin...