20 Mayıs 2018 Pazar

Prens Harry ve Meghan Markle'ın Dini Nikah Görüntüleri

Ya ben bunu dün yüklemek çok istemiştim ama yeğenim gelmişti onla oynamaktan düzenleyemedim😍
Yılın düğününe ilişkin, dedim, bu sefer bir de video patlatayım, dedim, ama anca şimdi yükleyebildim.
Seyredin anacım.
Ben canlı seyrettim. Sonra düzenlerken de onlarca kez izledim 😂
Normalde boş şeylerle ilgilenmem biliyorsunuz 😂
İlgi alanım arkadaşlar çok görmeyin.
Düğünolog Seyhan sizler için derledi. İzleyin, ve artık bi' zahmet abone olun!



Peki siz neden bana, "Kate kızının vaftiz töreninde giydiği döpiyesle gelmiş ona yorumun nedir?" diye sormuyorsunuz hı?
Sanırım bu cümleyle görüşümü de belirtmiş oldum.🙊

Bu arada ikinci bölüm YouTube kanalımda. Abone olmayı unutmayın. Beğenirseniz de güzel olur tabii 😘
İlgilisine hiçbir yerde göremeyeceğiniz bol fotoğraflı dünkü yazımı atlamamalarını hatırlatırım 😉
Sürprizli royal wedding offical fotoğraflar için ise burayı tıklayın.


İkinci gelinlik kısmına gelirsek arkadaşlar, hangi ikinci gelinlik? İkinci elbise.
Sosyal medyadan uzağım diye yorumları kuzenimden alıyorum ilkinden güzel deniliyormuş. Tabii ki ilkinden güzel olacak. İlkinden kötü olması için çuval falan giymesi lazımdı.
Evet hoş. Ama gene pot gene pot!
Ayrıca bir de kendine bakmadan düşesi eleştiren kızlar diyerekten yine eleştirenleri eleştiren bir grup zevksizden bahsedildi ki bu her seferinde sanki kendileri eleştirilmiş gibi bir şeyden anlamayan insanların eleştirisine de cevabı bir borç bilirim 😂
Evet şu an üstümde ağzı burnu bir tarafa katmış bir tişörtle oturmuş bunları yazıyor olabilirim ama dikkatinizi çekerim prensle evlenen ben değilim. Türk kızlarına kurban olun siz!
Ayrıca kim ne derse desin ben bunları sevdim. Gerçek peri masalı asıl bu. Esas kız biraz zevksiz çıktı o ayrı.
Detaylı düğün yazısı ve ilk gelinlik için tıklayın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...