29 Ağustos 2018 Çarşamba

Soğuk Türk Kahvesi

Soğuk kahveyle aranız nasıl bilmem ama ben yazın günde bir defa mutlaka tüketiyorum.
Kahvesiz ayılamıyorum gerçekten, hele bu yaz tansiyonum olayı iyice abarttı beni süründürdü. O süründürdükçe ben de soğuk kahve içtim. Çünkü sıcak içme düşüncesi .. ah hava 35 dereceyken çok korkunç!
Aslında böyle bir videoyu yaz başında çekmek gerekirken ben anca akıl edebildim :)
Gene kolumu kaldıramadığım bir andı. Bizimkiler çay içiyordu ama ben çayla açılacak durumda olmadığımı fark ettim. Ev de mis gibi taze çekilmiş türk kahvesi kokuyorken neden olmasın, dedim, hem yaptım hem görüntüledim. İçerken de editledim. Yarabbi tansiyonum düşükken bile bu kadar becerikliysem tansiyonum gücüm kuvvetim yerinde olsa ne yapardım acaba!?



Ben aslında bunu ilk defa dondurmalı yaptım. Arada sırada, kendimi şımartmak istediğimde, granül kahveyle yaptığıma dondurma koyduğum oluyordu ama genelde şekersiz tüketiyorum soğuk kahvemi. (Dışarıda içtiklerimi saymıyorum onlarda illaki vardır)
Siz de şekersiz tüketebiliyorsanız koymayabilirsiniz. Ben bu güne kadar öyle içiyordum, şekersize alışkın olanlar yadırgamaz yani onu demek istiyorum.
Bir de ilk denemeniz bu kadar büyük olmak zorunda değil, bu her tarif için geçerli aslında önce "deneme boyu" yapın ;)

Kanalıma abone olmayı ve videoyu beğenmeyi unutmayın ya, biliyorum unutuyorsunuz yoksa niye abone olmayasınız ;)

4 yorum :

  1. Ben de kahvesiz yapamayanlardanım. Genelde tercihim sıcak oluyor ama sizin tarif de denemeye değer görünüyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. kahveyi bol köpüklü ve az şekerli/ şekersiz severim ;ama senin tarifini en kısa sürede deneyeceğim. Sıcaklarda serinletici ve tatlı isteğini kesici çok lezzetli bir tarife benziyor :))

    YanıtlaSil
  3. Seyhan sabahıma neşe kattın güzelim
    Buraya kadar keyifle okudum bloğunu :))
    Devam edeceğim okumaya yanlış anlaşılmasın :)

    YanıtlaSil
  4. Adana'da oturuyorum.nemden buhar da olsam o şekersiz kopuksuz türk kahvemi içerim 😃
    Asel

    YanıtlaSil

söz sizin...