5 Mayıs 2015 Salı

Ardımda Kalanlar

Gerçek hayat hikayesinden yola çıkarak yazılmış bir kitap bu.
Beni çok etkiler gerçek hayat hikayeleri.
Biliyorum birebir yaşanmış şeyler değil kitapta bahsedilen olaylar ama gerçekten olmuş olması olası.
Boğazımın düğümlendiği, gözlerimin yaşardığı çok oldu.


Geçmişten ve günümüzden olmak üzere iki hikayemiz var.
Bu tarzı seviyoruz, yazarlar da farkında ;)

Izzy, annesi babasını vurduğu için hapiste olan koruyucu ailesinin yanında kalan bir kız. Koruyucu aile müze için Willard Akıl Hastanesinin sahipsiz kalan bavullarını incelerken Izzy de onlara yardımcı olacak, Clara'nın günlüğüne bu şekilde ulaşacaktır. Ancak biz Clara'nın hayatını günlükten öğrenmeyeceğiz.
Clara ise babasına karşı gelip geçirdiği öfke patlamasından sonra babası tarafında akıl hastanesine gönderilen ciddi anlamda talihsiz bir kadın.
O zamanlar öyleymiş. Özellikle kadınlar, kocasına karşı gelen kadınlar, depresyona girenler veya kalabalıkta kendine hakim olamayıp sinirlenen kadınlar rahatlıkla akıl hastanesine gönderilebiliyormuş.
Şimdi de öyle olsa topumuz tımarhanedeydik. Hele ben zır deli:)
O hastaneye akıllı adamı koysan delirir zaten.

Neyse kalanı kitaptan okuyun ama okuyun, derim ben.
Zamanınız bol, okuduğunuz kitaplar hep güzel olsun.

6 yorum :

  1. ismi de kapağı da ne güzelmiş ama yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Biyografi okumayı ve gerçek hayat hikayeleir okumayı severim.Bu kitabı da okunacaklar listeme ekledim, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. Canım bak hemencikk kitapyurdu sayfasına uzanıyorum buradan... çünkü elimdeki kitabım bitmek üzere ne okusam telaşındaydım ,,, ne iyi oldu çok seviyorum seni çokkk ... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyyy
      daha mutlu olamazdımmmm
      ne güzel msjjj kalp kalp kalpppp

      Sil

söz sizin...