27 Mayıs 2015 Çarşamba

Hediye Paketiyle Aranız Nasıl?

Bir dönem hediye paketlerinin beklentiyi arttırdıkları düşündüğümden hediye paketi yapmıyordum.
Ben de çok huysuzmuşum yaw.
Şimdilerde hediyeden daha çok paketine önem veriliyor.
Ben de bu konuda kendimi geliştirmeye çalışıyorum açıkçası ama bir arpa boyu yol alamadım. En çok yaptığım şey ise hediye için aldığım puantiyeli kağıt torbaları kullanmak.
Az laf çok iş.
Sizler için hediye paketlerimi derlemeyi düşünüyordum bu uğurda fotoğrafladığım da oldu, Fotoğraflamayı unutup hayıflandıklarım da oldu.
Hediye paketleri hakkında daha yazacağım şeyler var ama başka yazıya.
Bu arada, buralar boş kalmasın, bahsettiğim puantiyeli poşeti göstereyim.
Sonra bir ara hediye paketlerim gelecek.
Utanmadan yayımlayacağım, derleyebilirsem.

18 yorum :

  1. Gerçekten çok güzel hediye paketleri var artık , ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uğraşmaya değmiyor, hele ben gibi beceriksizler hiç uğraşmasın. :)

      Sil
  2. bu modeli beğendim ya benim içinde önemli paket özellikle verirken özenmeye bayılırım
    ve hatta paketin atılmayıp daha sonra kullanılabilecek birmodel olmasına dikkat ederim
    ama buna her zaman imkan olmaz
    bazen vakit olmaz
    bazende ne olursa olursun karşındakinin onu çöpe atacağından eminsem uğraşmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bunu poşet yırtılana kadar kullan. :)

      Sil
  3. Arada yapiyoruz bizde paket maket :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaparsın sen zevkli kızsın pek güzel yaparsın ;)

      Sil
  4. Son yaptığım paket ig. profil fotoğrafım olarak duruyor karşınız da:)

    YanıtlaSil
  5. Bayılırım güzel paketlere. İçindekinin çok önemi yok aslında. O imkanlar neye elveriyorsa...
    Ama paket öyle mi? Sevginin, özenin kısaca önemsenmenin işareti bana göre.

    YanıtlaSil
  6. Hediyeler güzel paketli olunca, içinden ne çıksa insanın kabulü gibi geliyor bana.. Hele kız kardeşim hediye manyağı, herşeyi paketletiyorum onun için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      sen de bayaa ilerletmişsindir o zmn :D

      Sil
  7. Merhaba^^
    Eğer yapmak istersen seni ilginç ve güzel bir Mim'e etiketledim^^

    http://fightiingg.blogspot.com.tr/2015/06/mim-ben-bir-kitap-olsaydm.html

    YanıtlaSil
  8. Gayet sevimli:) Test ettik, onayladık;)

    YanıtlaSil

söz sizin...