15 Mayıs 2015 Cuma

Kolay Yemek Tarifleri İster Misiniz?

Sadık okuyucularım bilir, yemek köşem vardı benim, haftada bir denediğim tarifleri sizlerle paylaşırdım.
Şimdilerde yeni şeyler denemeye fırsat bulamıyorum, bulsam da fotoğraflayamıyorum, fotoğraflasam da burada bahsedemiyorum..
Ancak sizleri tarifsiz bırakmaya da yüreğim el vermiyor.

Değil mi ki evlilik hazırlığında veya yeni evli yahutta 40 yıllık ev hanımı ama akşama ne pişirsem diye hayıflanan okuyucularım var? Tarif veremiyorsam da en azından bu siteyi paylaşmalıydım.
Kendime saklamak yakışmaz bana, değil mi?
Kolay yemek tarifleri ile Vejetaryen Karnıyarık'tan Kolay Cheesecake yapımına uzanan çeşitli pratik tariflere ulaşmanız mümkün.

Görünüşleri sizi yanıltmasın, tarifleri kolay ve anlaşılır. Tarifleri okuduğunuz zaman bana hak vereceksiniz ;)

Görsellerini kullandığım tarifler benim de ilk fırsatta deneyeceğim tarifler.
Hele kolay makaron..
Nasıl denemeden durabilirim ki?
Benden evvel deneyen olursa haberim olsun.
Of.. bir yandan sitede dolanıyorum da.. iştahım kabardı!!

6 yorum :

  1. hemen bende bakayım... böyle güzel şeyler yapıp yemek harika olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bol bi vakitte ıncık cıncık inceliycem inş :)

      Sil
  2. Seviyorum senin bu amme hizmetlerini.Yazarken farketim de ben bu kelimeyi seviyorum.Amme hizmeti.Sonra nereden öğrendiğim geldi aklıma, ucu ta nereden çıktı.Mavi Boncuk filminde hani bizim grup Fenerbahçe maçına bilet satıyordu ya orada Münir Özkul demişti ondan öğrenmiştim ta çocukluğumda.Sonra o bizimkilerden biri daha eksildiği geldi aklıma tuhaf oldum.Senin tatlı tariflere hüzün bulaştırdım kusura bakma.Bilinç tuhaf bir Seyhan klasiğinden fedakarlıktan nerelere gitti.Öperim.

    YanıtlaSil
  3. şişşştt diyetteyim bu yazıya daha sonra tekrar geleceğim :)

    YanıtlaSil

söz sizin...