4 Haziran 2016 Cumartesi

Ben O Değilim

Ay sonunda deli gibi merak ettiğim kitabı okudum.
Fatma Erdek sevgimiz malum, ne yazsa okurum, diyorum her fırsatta.
Öyleyse bu kitabını neden bu kadar geç okuduğumu merak etmiyor musunuz?

İşte bu imza yüzünden.
İmzalı kitabını istiyordum fuarlara gitmek nasip olmuyordu ama bu sefer yine gitmediğim bir fuardan adıma imzalanmasını başarabildim.

Fatma Erdek'in diğer kitaplarından farklı bu kitap.
Dram değil bir romantik komedi.
Romantik komedilerden, gerek izlemek gerek okumak olsun, çok keyif alıyorum.

Biri sorumluluk sahibi, diğeri haylaz, birine tıpatıp benzeyen ikizlerin birbirleriyle yer değiştirmeleri yaşları küçükken normal karşılanabilir ama ya otuzlu yaşlarda?
Ve içlerinden biri yer değiştirdikten sonra tanıştığı birine aşık olursa ama o aşık olduğu kişi yerine geçtiği ikizinden nefret ediyorsa?

Olaylar olay!
Yok yok o kadar da değil makul şeyler. İkizlerin o yaşlarda yer değiştirmesi dışında makul şeyler yani.
Aranızda ikizi olup bu yazıyı okuyan var mı?
Yer değiştiriyor musunuz?
Okurken bunu düşündüm hani bu filmlerde falan da görürüz ama gerçekten yapıyorlar mı bunu diye?
Kitap Arın'ın ağzından anlatılıyordu.
Ben olsam bir de Meriç versiyonunu ve Meriç'in yaptıklarını anlatırdım. Sayfa sayısını da az tutardım.
Ticari kafamı takdir et Sayın Okuyucu, Tatlı Bela serisini düşün..
Ama tabii baştan karar verilmesi gereken bir karar, bu ona göre kilit sahneler falan.
Ay daha yazasim var ama videoya saklayayım en iyisi 😉

Fatma Erdek'in diğer kitapları -ki hepsini de tavsiye ederim:
Melekler Zamanı
Kara Kış Beyaz Düş (favorim)
Erken Rüya Zamanlar
Gece İle Şafak
Ben O Değilim

3 yorum :

  1. merak ettiğim bir kitaptı yazı için teşekkürler takipteyim bende beklerimm :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen geldim, yalnız adresini bırakmana gerek yok ismin link gibi tıklayında ulaşaşılıyor sana,
      ama izleme butonunda baglantı oluşturmalısın.
      profil fotona bayıldım sevgiler.

      Sil
    2. Tavsiyen için teşekkürler canım ^^)

      Sil

söz sizin...