30 Mart 2016 Çarşamba

Eflatun Kurdele

Birbirinden güzel kapaklı kitapların yayınevi Arkadya Kitaptan çıkan Eflatun Kurdele isimli bir romana yer vereceğim bu hafta kitap yorumunda.

Kitap okuma hızım iyice düştü. Önümüzdeki haftalarda kitap yorumu giremezsem şaşırmayın.

Eflatun Kurdeleye dönersek, sevdiğim yayınevi, sevdiğim kapaklar...
Güzel de bir hikayeye benziyor, öyleyse ben nasıl kayıtsız kalayım?

Adrienne mutsuz evliliğini sonlandırmış boşanmadan aldığı parayı hayalini kurduğu Victoria dönemine ait bir ev alıp, tadilata sokarak değerlendirmiştir.
Aldığı evde eski mektuplar bulan Adrienne, bu mektuplardaki aşka hayran kalır ve mektupları yazan kişiyi bulmaya çalışır.
Mektupların sahibinin yanı sıra geçmişte kalan gizli bir aşkı da gün yüzüne çıkaracak olan Adrienne, acaba kendi için de aşkı bulabilecek midir?

Kitabın başlarında çok sevdim, elimden bırakmak istemedim. 
Sonlarına doğru biraz tekrar düşer gibi oldu, o kısımlarda biraz sıkıldım. Oralar olmasaydı yani biraz daha kısa olsaydı kitap harika olurdu bence. 
Yine de zevkle okuyacağınızı düşünüyorum.

Kitabın yazarı Heather Burch paranormal içeren genç yetişkin kitaplar da yazıyormuş, ama bu kitap öyle bir kitap değil, düzeyli romantizmden fazlası yok ;)



2 yorum :

  1. Bu aralar benim de elimde sürünüyor kitaplar. Ramses e başladım ama gitmiyor.
    Bu aralar puf puf bir kitap lazım bana. Pi den sonra okuyamaz oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazın hızlarım ben,
      inşallah sen de ;)

      Sil

söz sizin...