5 Mart 2016 Cumartesi

DiCaprio'nun Oscar Gecesi Sevgilisine Attığı Mesaj

Normalde bu tip yazılar pek yayımlamam ama okuyunca o kadar hoşuma gitti ki, sizinle de paylaşmak istedim.
Belki çoktan okudunuz bile. Neyse okumayan ve hoşlanacak birilerini bulacağıma eminim..

Dünyanın diğer köşelerinde yaşayan hemcinslerimizin de trip atma huyu var mı bilemem ama varsa da Türk kızlarının eline su dökemeyecekleri bir konu bu. Kızmayıp gülebilirsiniz inşallah, çünkü tripten çekmeselerdi bu satırları yazamazlardı. :)

Gelelim mi sadede?

"LEONARDO DICAPRIO'NUN OSCAR GECESİ KIZ ARKADAŞINA ATTIĞI EFSANE WHATSAPP MESAJI!

kızım neyi anlamıyorsun? oscar aldım diyorum oscar. saçmalıyorsun şu an. yani ben buradan arkadaşlarla bir yere gidemeyecek miyim? niye hemen aklına saçma şeyler geliyor? "aynısı ben yapsaydım..." niye böyle bir şey diyorsun? ulan sen oscar alsan ben sana böyle mi yapardım? yazık sana cidden yazık. sen arkadaşlarınla dışarı çıkınca ben sana böyle mi yapıyorum? sana sevgiyle yaklaşıyorum. zor yıllar geçirdim diyorum. şu mutlu günümde yaptığına bak. şaka gibisin resmen. insanlar soruyor "niye moralin bozuk leo" diye. sağol valla, gerçekten sağol. ben burdan bir yere gitsem de gerçekten kaldıracak kafa kalmadı. cidden eve geçicem ve inan bana ben de senin bi tane mutlu gününde böyle yapmazsam en adi şerefsizim. bak o kadar söylüyorum. en adi şerefsizim. sürekli kendini benimle kıyaslamaktan vazgeç. leo yaptıysa, ben de yaparım. ne bu kısasa kısasçı kafa ya. çık şu moddan kızım. çık. gerçekten çık. bu zamana kadar sana bu güveni veremediysem niye benle berabersin hala? niye yani niye? amacın sadece enerji emmek mi? derdin sadece leo'nun morali bozulsun mu? başta en büyük hatayı yanımda gelmemekle yaptın, ki bana sürekli "çağırmadın ki" diyorsun. gerçekten iyi değilsin kızım sen. sana 1 ay öncesinden söyledim, şubat'ın sonuna doğru oscar olacak, beraber gideriz, o gününü ayarla dedim, sen set koydular diyorsun. ne yapayım, yapımcınla mı konuşayım? bu kadar hengamenin altında bi de senin boş gününü mü kovalayım? oturduğun yerden gerip, trip atmaktan başka yaptığın hiçbir şey yok. gecemi mahvettiğin için sağol. iyi geceler. iyi bak kendine."

Ali Biçim'in Facebook sayfasından alıntıdır.

2 yorum :

söz sizin...