30 Ocak 2016 Cumartesi

Sizin İçin Oh My Venüs'ü Seçtim

Gözlerimden kalpler fışkırıyor.

Daha dizinin yazısını hazırlamamışken, daha dizim bitmemişken daha doğrusu, yazıyorum bu yazıyı.
Gözlerimden kalpler fışkırıyor bayım bu kızcağız ne yapsın?!


Size Oh My Venus'ü izlemek için can attığımı ama vaktimin olmadığını ama vakit bulur bulmaz izleyeceğimi söylemiştim. O yazı burada.  
Oh My Venus izliyorum ve..
Neyse daha fazlası için dizi bittiğinde hazırlayacağım yazıyı beklemeniz lazım.
Ama size bir spoiler vereyim, her bölüm için bir yazı yazabilirim. O derece.
Ne o?! Okumayı bırakıp diziyi izlemeye mi başladınız?!

Edit: Bu yazıyı yazarken dizim bitmemişti ama şimdi bitti. Yani dizi yazısı yakında. Yani spoiler korkusu olmadan yorum yazabilirsiniz. :)

2 yorum :

  1. So ji sub un yolu'nu aldın, okudun, bağrına bastın mı çok merak ediyorum ^^ d&r dan geçerken hep bir göz kırpıyor aklımı çeliyor 'seni alçak' ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeeett tabiii okudum bile ama aynen dedigin gibi sarip sarmaladimmm oncee ;)
      Yazisi hazir sadece foto cekmedim daha ^^ belki yarin yayimlarim

      Sil

söz sizin...