8 Ocak 2016 Cuma

Queen {Hint filmi}

Nicedir yazmadığım hint filmleri kategorisini, nice zaman önce izlediğim Queen ile canlandıralım.

Atiye'ye çok benzettiğim Kangana Ranaut'un canlandığırdığı Queen, düğüne azıcık zaman kalmış, nişanlısını çok seven genç bir kızdır.
Düğün arifesinde, Raj Kumar Yadav'ın canlandırdığı Vijay isimli nişanlısı  buluşmak ister. Evden bile zor çıkan Queen bir heves nişanlısıyla buluşmaya gittiğinde nişanlısının onunla evlenmek istemediğini öğrenir.
Ve tabii ki yerinde kim olsa aynı tepkileri vereceği üzere dünyası başına yıkılır.

Kimseyle konuşmayan, karalar bağlayan Queen, en sonunda balayına gitmeye karar verir.
Ailesi de kızları, yeter ki toparlasın, diye tek başına gitmesine izin verirler.
Ve filmde Queen'in Avrupada bir başına başına gelenleri ve kendini keşfetmesini izleriz.

Çok sevdim ben filmi.
Avrupa kısmındaki oyuncuları pek beğenmesem de tam benlik bir filmdi. Yürü be kızım helal sana, dedim :)
En sevdiğim sahneleri anlatsam spoiler olur mu?
Büyük annesinin, yataktan çıkmayıp televizyon izleyeceksen neden parise gittin? diye sorduğu kısmı çok güzeldi. Kızın Avrupada bir başına dolanıp döndükten sonra komşuya gidecekken, ailesinin, tek nasıl dönecek diye endişelenmesi süperdi :)
İtalyan'la olan kısmı gereksiz buldum, biraz zorlama.

Hint filmi sevip de henüz izlememişler varsa izlesinler.
Bana da böyle yeni nesil Hint filmleri önerebilirsiniz. benim tarzım özellikli Hint/Avrupa, hint/ABD ortak yapım olanlar sanırım.

8 yorum :

  1. Ben çok sevmiştim bu filmi ve sonra o salak çocuğa döner diye tırsmıştım dönmedi ya böyle bir sarılasım işte bu diye bağırasım geldi.Bak yine coştum,yazarken de coşmuştum sahi sen benim bu film yazımı okumuşmuydun acaba.Ve evet ya o italyanla aşk olmalıydı ya da hiç zoraki bir bölüm olmamalıydı bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet ben de. en çok dönmemesini sevindim zaten :D
      okudum mu bilmiyorum şimdi gidip bakıcam o zmn anlarım okumuş muyum diye :D

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle ölüp bitmedim ama tam zamanında, yani benüm için doğru zamanda izlediğim sevimli bir filmdi hiç sıkılmadım.
      veee
      önerini dikkate alıyorummmm teşekkür ederim ^^

      Sil
  3. "Hatta aşk var" beğenerek izlediğim, pek beğenmediğim ise "gol" folbolcu kız vardı. İsmi tam olarak gol olmayabilir :(
    Yaşlılık azizim unutuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatta aşk var hmmm ismi bile güzel :)

      Sil
  4. Öneri için çok teşekkürler.
    Boğaz ağrısı uyutmayınca sabah 7'de uyanıp izledim :)
    İyi ki de izlemişim.
    Akıcı, eğlenceli, kafa yormayan, çok güzel bir filmmiş :)

    YanıtlaSil

söz sizin...