2 Haziran 2014 Pazartesi

Düşlerin Ötesinde

Siz de benim gibi bu kitabı merak ediyordunuz değil mi?
Böyle şirin bir kapak hangimizi mest etmez? ^.^
Arkadya Yayınlarına hakkını teslim etmek gerek, kapakla bile okuyucu cezbetmekle kalmayıp, diğer yayınevlerini de bu konuda yaratıcı olmaya davet ediyor adeta.
Ancak kapak konusunda bir eleştirim olacak bu sefer, bunu sona saklıyorum.


Kitabın orijinal adlı Vintage. Türkçede tam karşılığı olmadığı için kullanılmamış sanırım. Düşlerin Ötesinde okuyucu açısından daha ilgi çekici olmasına karşın Vintage kitaba çok daha uyuyor.
Kitapta, ikinci el butiği sayesinde kesişen üç kadının hayatını anlatılıyor. Birbirlerine destek olmalarını ve hayatlarının nasıl şekillendiğini.
Violet bahsi geçen ikinci şans butiğinin sahibi.
April ise düğünü iptal olmuş bekar bir anne adayı.
Amithi ise eşi ve kızı konusunda hayal kırıklığı yaşayan bir hintli.

Susan Gloss'un ilk kitabı. Kitabı elime aldığım zaman sayfalarının hangi ara bu kadar ilerlediğine şaşırıyordum.
Kadın hikayelerini sevenlerin hoşlanacağını düşünüyorum. Parasızlıktan kırılırken birden miras kalması gibi ütopik durumlar olmayacağını garanti ederim :)

Kapak eleştirim ise şu, kapakta takılık kullanılmış gördüğünüz gibi. Madem takılık kullanılacaktı, Violet'tin kocasından boşanırken inat olsun diye alıp, sonra takılık olarak kullandığı geyik boynuzları kullanılmalıydı bence. Okumayanlar için bir şey fark etmezdi ama okuyanlar için güzel bir ayrıntı olurdu.

10 yorum :

  1. Bu kitabı da aldım listeme, teşekkürler

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben çok severim bu tarz kitap kapaklarını ama bazen cidden konuyla alakasız olanlar var doğrusu kitapları kapaklarına bakarak alırım :ad kapağa bakılmaz biliyorum ama ben genel olarak he kapağa bakarım yani kapaği güzelse içindekilerde güzeldir derim Hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap kapakları çok önemlidir kesinlikle, al beni demezse hikaye çok iyi olsa da gözden kaçabilir ;)

      Sil
  3. Okumadan kapak fotoğrafına bayıldığımı söyleyebilirim. Kitap ismi ve konu oldukça ilgimi çekti. Not aldım h-ilk bulduğum boş kağıda. Okumuş biri olarak mantıklı olabilir senin kapak fotoğrafındaki eleştirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapağı çok seviyorum ben de o ayrı, bu sadece ufacıcık bir eleştiri :)
      yoksa belki onlar da aynı şeyden yola çıkıp bunu sectiler. hani takılığın kolları böyle boynuz gibi ya ;)

      Sil
    2. neyse ki ilgi çekmeyi başarmışlar dimi :)

      Sil
  4. Herkesin ilgisini çeken kapak bana neden karışık geldi ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki daha sade kapaklardan hoşlanıyorsun?

      Sil

söz sizin...