30 Haziran 2014 Pazartesi

Ayaklı Bela

Gözümü yolda bırakan kitaba geldi sıra.
Bu serinin ilk kitabını Kosava'da okumuştum hatırlarsanız.
İlk kitap esas kızımın Abby'nin ağzından anlatılmıştı.
Her aşkın iki tarafı vardır ve ikinci kitapta Travis'in ağzından olaylar anlatılacaktı. Ben de bu aşkı bir de Travis'in ağzından dinlemenin heyecan verici olacağını düşünüyordum ki.. yanılmadım ^.^

İlk kitapta, Abby birşey saklıyor, Travis'ten kaçıyor, doğru olan şeyi yapsa bile sizi sinir ediyordu, haliyle Travis bu kızda ne bulmuştu merak ediyorduk. Heh işte kitabı okurken ne bulduğunu anlıyor, sevgisinin büyüklüğü karşısında şapka çıkarıyor, Travis'i daha da çok seviyorsunuz.

Bu serseriyi bu kadar sevmeme şaşırıyorum doğrusu :)
Abby'i onun ağzından dinlerken ona karşı bilenmiyor aksine Travis gibi anlayışla karşılıyorsunuz.


Yazar Jamie Mcguire'ın yazma sürecini çok merak ettim. İki kitabı eş zamanlı yazmış olamaz. Peki öyleyse ikinci kitabı yazması zor olmamış mıdır? Olaylar aynı şekilde ilerlemeli ama farklı bir yerden bakılmalı.. Çok iyi!

İlk kitap olan "Tatlı Bela" ile ikinci kitap olan "Ayaklı Bela" arasındaki zamanı uzun tuttuğum için olayları sadece ana hatlarıyla hatırlıyordum. Hiç bir tekrar benim için sıkıntı oluşturmadı. Hatta, 'acaba Abby'nin neler hissettiği aklımdayken okusaydım daha mı iyi olurdu?' diye düşündüm.
Yine de bazı yerlerin Abby'nin anlattığı ilk kitapta öne çıkıyorken bazı yerlerin de Travis'in anlatımında öne çıkarak birbirini tamamladığının farkındayım.

Gençlere, genç kalanlara, gençlik kitaplarından hoşlananlara, içinde sadece romantizm değil gel-gitler olsun belirsizlik olsun sayfaların nasıl ilerlediğini anlamayayım diyenlere tavsiye eder, serinin üçüncü kitabını okumaya koyulurum ^.^

8 yorum :

  1. adı kapağı çekici
    bu yazarı okumadım hiç
    kısmet belki bir gün

    ayrıca BigMan izlendi bitti :)
    tatlı civan'ım şimdiden özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazarın üçüncü kitabını okuyorum ben de çünkü bu bir seri ^^
      ancak diğer kitapları da ülkemiz de çok tuttu bilemiycem artık ;)

      big man izlediğin iyi olmuş da onu benim tavsiyemle izlemedin :D

      Sil
  2. Ben seri kitap okumayi sevmiyorum ama debbie serisinin kitaplarini alip sadece ilkini okudum o yüzden issiz adaya dusmeyi bekliyorum yanima alicagim 3 sey pasa pasa okurum artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de serilere bulaşmak istemiyorum ama kayıtsız da kalamıyorum.
      ilk kitabı okuyunca seri değilmiş gibi davranabilirsin ama işte insan merak ediyor :D
      sonra bi bakıyorsun seri bitmiş :)

      Sil
  3. traviiiis, adamım benim yaaa. ikisini de bayılarak okudum. ama sakın "belalı düğün"ü okuma. hayalkırıklığı! keşke hiç yazmasaymış, 2 kitaba hakaret yani o kadar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa arada kalanları öğrenmek için iyi fırsat.. okuyorum ya şimdi.

      Sil
  4. sen önerirsin de ben okumam mı? ^^

    YanıtlaSil

söz sizin...