16 Mayıs 2017 Salı

Güneş de Bir Yıldızdır

Gelelim geçen ay okuduğum tek kitaba.
Eskisi gibi okuyamadığımın farkındayım ama sınavdan sonra arayı kapatıp hepinizi bıktıracağım.
Sınav yaklaştıkça okuma hızım yavaşladı ve en sonunda sıfıra erişti.
Evet mayıs ayı itibariyle bir satır kitap okumuşluğum yok :(
Ama dönüşüm, gençler, harika olacak! Olmalı!

Kitap yorumuna geçmeden, bu kitabı instagram hesabımda hediye ediyorum.
Eğer instagramdan takip etmiyorsanız takip etmenizi, hayalet takipçiyseniz ise fotoğraflarımı beğenmeye davet ediyorum sizi. Çünkü hayalet takipçi olmak karaktersizce bir şey bence, size veya bana yakışmaz 💓

Nicola Yoon'un daha önce yine Pena yayınlarından çıkan Her Şey isimli kitabını okumuştum ve beğenmiştim; bir gençlik kitabıydı. Kitap filme uyarlandı ve 5 mayısta Amerikada gösterime girdi. Ben de sınav sonrası filme giderim diye düşünmüştüm ki, bizim ülkemize ağustos ayında geleceğini öğrendim. O zamana  kadar herhalde internete de düşer ve ben de filme gitmem. Ama bakalım durum neyi gösterecek diyelim ve konumuza dönelim.

Nicola Yoon yine gençlere yönelik bir roman yazmış.
Gene ırklar arası aşk var 💓
Bu sefer iki anakarakterin ağzından anlatılıyor olaylar zinciri ve olaylar tek bir gün içinde gerçekleşiyor. Nasıl karşılaştılar nasıl aşık oldular, önlenemez görünen sorunu nasıl aşacaklar bunları okuyoruz. Ama sadece iki karakter değil araya o karakterlerin hayatına dokunmuş kişilerin de hikayeleri serpilmiş. En çok o kısmı sevdim.
Aşk tesadüfleri sever tarzda bir kitap.
Karakterlerden birinin Koreli olduğunu belirteyim ♥

Ben tam böyle hafif beni yormayacak mutlu edecek bir kitap okuma havamdaydım ve o sıra okudum. O yüzden de pek sevdim.
Hazır yaz geldi. Seyhan tatile gidiyorum bana okumam için ne önerirsin diyenleriniz varsa hemen listeye eklesin bu kitabı.

2 yorum :

  1. merak ettim kitabı çok kitap okumak istiyorum ama bir türlü zaman yetmiyor bana :)

    YanıtlaSil

söz sizin...