13 Mayıs 2017 Cumartesi

Unutursun Albümü ♥

İclal Aydın...
Evet gene konumuz O.
Bir Cihan Kafes'ten sonra iyice perçinleşti ya sevgim, sevmeyen okumayan kalmasın istiyorum.
Unutursun albümü çıktı şimdi de.
Unutursun Türkiye'de ilk defa bir albümün soundtracki olma özelliği taşıyor.


Albümün tamamını henüz dinleyemedim ama "unutamam seni"yi döne döne dinledim. 
Aramızda kalsın ama ağlattı yine beni.
Bu romanın kadınları beni ne kadar etkilemiş ya. 

Albümü online olarak dinleyebileceğiniz linkleri bırakmaya geldim aslında buraya bugün, bu yoğulukta. Kitabı okumayanların benim kadar etkilenmeyeceğini biliyorum. Ama benim gibi ağlaya ağlaya okuyanlar dinlerken heba olmaya hazır olsun.

"Unutursun"un kahramanlarına ses veren şarkıların İclal Aydın'ın şiirsel metinleriyle harmanlandığı albümün konuk yorumcuları ise; Cem Adrian, Ceren Çağatay, Cihan Mürtezaoğlu, Ender Balkır, Gökçe Bekaroğlu, Gökçe Kılınçer, Koray Avcı, Mümin Sarıkaya, Rubato.


“Unutursun” Albüm 
1- Gün Gelir De - İCLAL AYDIN / Unutursun Diye Feat. CİHAN MÜRTEZAOĞLU
2- İkimize Kalan - İCLAL AYDIN / Ayrılmalıyız Artık Feat. GÖKÇE BEKAROĞLU
3- O Eski Şarkı - İCLAL AYDIN / Unutamam Seni Feat. KORAY AVCI  👉favorim 
4- Hiç Kimsenin - İCLAL AYDIN / Altın Tasta Gül Kuruttum Feat. CEREN ÇAĞATAY
5- Bir Servi Diktim - İCLAL AYDIN / Şu Karşıki Dağda Feat MÜMİN SARIKAYA
6- Unutulan Sardunya - İCLAL AYDIN / Kimseye Etmem Şikayet (Enstrümantal)
7- Solarken - İCLAL AYDIN / Sarardım Ben Sarardım Feat. RUBATO
8- Yara - İCLAL AYDIN / El Çek Tabip El Çek Feat. ENDER BALKIR
9- Nişan - İCLAL AYDIN / Yüce Dağ Başında (Enstrümantal)
10- Elveda Toprağım - İCLAL AYDIN / Çanakkale Türküsü Feat. CEM ADRIAN
11- Bir Cihan Kafes - İCLAL AYDIN / Bölemedim Felek İle Kozumu Feat. GÖKÇE KILINÇER
12- Göç - İCLAL AYDIN / Çubuğum Yok (Enstrümantal)

2 yorum :

  1. sen boyle sarkilari sever miydin seyhanim 😍💕💕 iclal cigim canim cigerim cok severim tavsiye ederim ben de.. sana da ben tavsiye etmistim. ben buldum ben buldum. her defasinda diyecegim uzgunum 😂😂

    YanıtlaSil
  2. hepsini sevmedim ama sevdiklerim var, ben de hep diyorum sen alıştın diye nolcak böyle.

    YanıtlaSil

söz sizin...