1 Eylül 2016 Perşembe

Yeni Mevsim, Yeni Kitap Kulübü ♥

Eylül, yeni bir mevsim, yeni bir sezon, yeni umutlar ve yeni başlangıçlar demek değil mi?
Biz de, bu eylülde yeni kitaplara başlayalım, dedik, ama bunu yalnız yapmayalım bir kulübümüz olsun dedik.
Merhaba yeni kitaplar.
Hoşgeldin Eylül!
Hoşgeldin en sevdiğim mevsim.

Her şey geçen ay bir gönderide etiketlenmemle başladı.
Esra ve Şahika bana 'sensiz olmaz' derler de ben kayıtsız kalabilir miyim?


Dün Florya Gloria Jeans'te oryantasyon buluşması gerçekleştirdik. Grubun 4 elemanı da o gün bir arada olsun diye çok uğraştık ancak kısmet, Hilal kızının muhalefetiyle fiziken yanımızda olamadı.

Okunacak kitaplar belirlendi, liste yapıldı. Kahveler içilirken kahkahanın dozu kaçtı.

Biz Florya'da kaynatırken Hilal de Üsküdar'da makyajı yapılmış, giyinmiş kuşanmış Alanur'un uyanmasını bekliyordu. Hilal'in gelmesini ne kadar çok istediysek de Alanur'un bu ehli keyif tavrı karşısında çok eğlendiğimi söylemek istiyorum :)
Kitap Kulübü hakkında biraz detay vermem gerekirse, her ay bir kitap buluşması gerçekleştirmeyi çok arzuluyoruz. Bir yıllık bir liste hazırlandı bile. Onun yanında her ay yeni mekanlar görmek, her ay ortak bir film izlemek de istiyoruz.
Bunlardan hangisi ya da hangileri, hangimize nasip olur şimdiden bilmek mümkün değilse de, bu fikrin beni çok heyecanlandırdığını söylemek isterim.


İlk kitabımız Esra'nın seçtiği; Kibritleri Çok Seven Küçük Kız.

10 yorum :

  1. çok güzel bir fikir :) kitap okumayı çok seviyorum ancak çevremde pek okuyan arkadaşım yok. belki bir gün bende bir grup kurarım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurmalısın, insana olmadık kitaplar okutuyor :D

      Sil
  2. Bol gezmeli, kahkahalı, okumalı günler sizinle olsun.

    YanıtlaSil
  3. İyi ki diyprum, iyi ki bu kulübü kurduk :) nice nice buluşmalarımız, kitaplarımız olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Oha çok iyi :D Hemen Ankara versiyonunu kurucuuum

    YanıtlaSil
  5. Ben okunacak kitapları buradan takip ederek sanal üyeniz olabilirim :))) Çok iyi yapmışsınız süper fikir kalıcı olmasını temenni ediyorum iyi okumalar canımcım :))

    YanıtlaSil

söz sizin...