24 Aralık 2015 Perşembe

Ceyda Düvenci'nin Evlendiğini Biliyor Muydunuz?

Ceyda Düvenci evlenmiş, hiç söylemiyorsunuz?!
Hem de eşi de oyuncu, tanıdık bir sima. Bülent Şakrak desem tanımazsınız belki ama görünce, aaaa!, diyeceksiniz?
Ben de diyorum, yok mu bu ara evlenen ünlüler :D

Tanıdınız değil mi?
Aşkın Kanunu diye dizi mi var? Orada tanışıp çıkmaya başlamışlar. Ay benim için sürpriz oldu.
Düğün Kaz Dağlarında samimi bir resepsiyonla gerçekleşirken, sanatçı dostları, Ceyda Düvenci ve Bülent Şakrak çiftini yalnız bırakmamış.
İki gün üst üste magazin haberi girmek hiç bana göre değil ama, bu, habere (nedense) ne çok şaşırdığımı da sizlere bir nebze olsun ifade eder.

Gelelim sadede ya. Gelinliğe yani :D


Düz, sırtındaki dekolteden başka esprisi olmayan ama nedense o sırt dekoltesini de pek beğenmediğim bir gelinlik tercih etmiş Ceyda Düvenci. Düğmeler kapanmıyor havası verilmiş ama estetik durmuyor bence.
Damatlığa da diyecek sözüm yok :) Damatlık damadın tarzı da, gelinlik gelinliğin tarzı değil gibi sanki.
Ama bunları iyi niyetimle söylüyorum gerçekten.
Çünkü çok mutlu görünüyorlar, hiç eleştiresim gelmiyor. ^.^
Siz ne dersiniz bu işe?
Görsel kaynağım: Hürriyet

4 yorum :

  1. bende mutlu olduklarını gördüğümden birşey diyemem şahsen tanımıyorum kendilerini ama ekrandan gördüğüm kadarı ile mutlu olduklarını hissediyorum
    gelinlik için fikrim aynı sanki sırtı kol altına kadar güz kalsaymış yani o bele inen üçgen kısım kapalı olaymış bence daha şık olurmuş daha alımlı görünürmüş tabi hayalindeki zevki bulabildiği yada istediğini yapabildikleri kadar oluyor genelde gelinlikler maalesef yüzde yüz istediğini giyebilen az sanırım

    sevgiler.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki de istediği buydu :)
      çünkü onların imkanı daha geniş nilgün bizim gibi mi sankiiii hıh! ;)

      Sil
  2. Ceyda Düvenci'yi beğenirim, çok doğal ve sempatiktir ama o gelinlik sanki üzerine dar gelmiş ve yukarı kadar çıkamamış da, ortada kalmış gibi duruyor. Haksız mıyım ama? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne bileyim, bu ünlüler manyak para harcıyor bu tip şeylere, yani bizim kusur diye gördüğümüz şeyleri özellikle tercih ediyorlardır diye düşünüyorum.
      yoksa gidip dandik bi gelinlik almazdı.
      ama neden işte neden paraları olmasına rağmen daha güzel bir gelinlik secmiyorlar işte onu bilemiyorum :D

      Sil

söz sizin...