14 Ekim 2015 Çarşamba

Agapi

Bütün gün yatarak kitap okuyamayacağım günler.
Stresli, yoğun..
Yine de kendime zaman ayırıp, birkaç satır da olsa okuyabileceğim günler..
Bu kitaba başlıyorum.
Bu kitap çok eleştirilmişti değil mi?
Öyleyse neden beni daha ilk satırlarda içine çekti? Sevecektim belli ki.

İkinci elime alışımda moralim çok bozuktu.
Artık onardığımı sandığım kırık kalbim eski bir hatırayla sızlıyordu.
Kitaptan bir bölüm okuduktan sonra yatağımda tepiniyordum "çok güzel" diye. Sızılarıma merhem olmuştu.

Sonra bitirdim bu kitabı birkaç günde.
Diğer kitaplarından farklı. Ama bu  kitabı kötü yapmıyor. Neden bu denli eleştirildi ki?
Yazardan hep aynı şeyleri yazmasını beklemektense, aynı şeyleri okuyun bence:)

Bu kitabı eleştirip okumamı geciktirenlere biraz kızgınım.
Ama neticede tüm Sarah Jio kitaplarını okumuş bir Sarah Jio okuru olarak kasımda çıkacak son kitabına hazırım ^.^

Yalnız, tamam yayınevi değişikliğinden ötürü kapaklar alıştığımız tarzda değil, hadi neyse.
Neden "Agapi" ismi tercih edilmiş?
Ben olsam -en olmadı- "Aşk Bakışı" diye çevirirdim :)

Konusuna gelirsek, aşkı görmek gibi kimilerinin lanet kimilerinin yetenek diyebileceği bir kabiliyeti olan Jane'in 30'una basmadan gerçekleştirmesi gereken bir görevi vardır. Görev gerçekleşmezse istidadı onu aşksızlıkla lanetleyecektir.

Severek okuduğum beni mutlu eden güzel bir Sarah Jio romanı idi.
Sıradaki kitaba hazırım Sarah! :)

12 yorum :

  1. Tüm yazdıklarını okudum ama aklım hala o güzel kahve fincanında.
    Bu arada daha önce Sarah Jio okumayan biri olarak sence hangi kitap ile yazarı tanımalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^
      Tum kitaplarini okumak gibi bi emelin yoksa sana en begendiklerimi onereyim. Ama ondan sonra her kitabini okumaya karar verirsen sirayla okusaydim keske diyebilirsin.
      Mesela yazarin ilk kitabi mart menekseleri ben cok bayilmamistim ama hala en favori kitabi olarak bu kitabi gorenler ve yazarin ilk kitabi. Ben ilk yagmur sonrasi ile baslamistim ve cok sevmistim oyleyse sana onu onermeliyim. Daha sonra elveda haziran -ki yazarin 6. Kitabi- ilk defa yagmur sonrasinin tahtini salladi ve oraya yerlesti. Agapi ise 7. Kitabi ve yukarda uzun yorumumda okudugun uzere tavsiyemdir benim ilk ucum bunlar ama bi anne olarak bogurtlen kisindan cok etkilenecegine eminim. Ustelik yazarin klasik tarzi diyip duruyoruz klasik tarzini da gormus olursun. :)

      Sil
  2. Sarah in okumadigim iki kitabi var hic almadigim bunlardan biride agapi :) Elimdekileri bitirmeden almayacagim cunku kesin bir sey oluyor ve okumam engelleniyor. Zaten su kotu yorumlar benide etkiliyor ve kitaba karsi cekingenlik gosteriyorum cok sacma kulaklarimizi tikayalim ^_^ Kasim da cikarcaginin adi neymis kiii heyecanlandimmmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sanslisin ki kasimda cikaracagi kitabin adini biliyorum: yesil deniz kabugu.
      Peki kasimda buraya imza gunune gelecegini biliyor muydun? ;)

      Sil
    2. Yaaaaaaaa ama İstanbul a geliyordur kiiii ....

      Yeşil deniz kabuğu adını çok sevdimmm alayım da sırası gelince okurummmm :)

      Sil
  3. cici bi kitap mı Sarah popülerliği mi taşıyor yoksa gerçekten hakkını veriyor mu ? son Sarah kitaplarına mı benziyor cevabını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarah'nin diger kitaplarindan cok farkli, kadin artik her kitabinda yeni bir sey deniyor ve bu benim cok hosuma gidiyor.
      Cevabimi bekledigin icin yazdim he cunku bu ara cvp vermeyi unutuyorum telefondan da olsa gorur gormez yanitliyim dedim. Oku yani seversin ;)

      Sil
  4. Umarim simdi biraz daha iyisindir <3 Benim elimde de şu anda iki kitap var. Ayşe Kulin Veda ve Sarah Jio Elveda Haziran. Hangisinden başlayacağıma karar veremedim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim tesekkur ederim ^^
      Veda ve elveda haziran... ikisini de okumus ikisini de cok sevmistim.
      Inan bir an dusundum suan bile bir secim yapamiyorum ;)

      Sil
  5. ben de bloğuma vakit ayıramadığım zamanlarda böyle vicdan yapıyorum, kitap okumadığım için hiç vicdanım sızlamıyor suçlu muyum hakim bey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap okumadığı halde sızlamayan bir vicdan düşünemediğim için yanıt veremiyorum :D

      Sil
  6. Yeni bitirdim bu kitabı hemen senin yorumuna bakmak istedim :) aşk bakışı çok doğru bir ad olabilirdi :) bende çok akıcı bir şekilde okudum fakat son kısımda ki aşklardan bahsederken çok türk filmi gibi olmamış mi :D

    YanıtlaSil

söz sizin...