18 Ekim 2015 Pazar

Sarah Jio Türkiye'de

Hanımlar, beyler..
Pek değerli Sarah Jio hayranları.
Toplanın şöyle yamacıma!
Sarah Jio Tüyap kitap fuari için kasım ayında ülkemize geliyor!

Geçen yıl beklediğimiz ancak yayınevi değişikliği nedeniyle gelmeyen Jio, yeni yayınevinin yani Pena yayınlarının imza etkinlikleri kapsamında burada olacak.
İmza günleri Tüyap ile sınırlı mı, lansman olacak mı? Ne gibi planlar var?
Bunlar ve daha birçok sürprizi yeri gelince sizlerle paylaşmayı ümit ediyorum.
Jio hayranlarının Pena Yayınlarını sosyal medyadan takip etmelerini öneririm, mesela birkaç okuyucu düzenlenen bir yarışma sonucu Sarah ile çay içme şansı elde etti.

İmza gününe gidebilir miyim, Sarah Jio ile tanışabilir miyim?, bilmiyorum ama geleceği için çok mutluyum.
Kitapları birçok Avrupa ülkesinde de 'çok satanlar' listesinde ama Amerika dahil olmak üzere en çok Türkiye'de sevildiğini ve her fırsatta eleştirilen türk okuyucularının bu güzelliği hak ettiğini düşünüyorum.

8. Kitap ve senin için hazırız Sarah!
Değil mi gençler ;)

4 yorum :

  1. Şİimdi ben buradan kalksam cehennemin dibine yarım saat mesafedeki tüyap a gitsem.. Gitsem bile görebilir miyim o kalabalıkta o da var. :D En iyisi mi seni uzaktan sevmek en güzeli Sarah abla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izdiham bekliyorum ben imza gününde gelme sen :D

      Sil
  2. Ayy seyhoon yüreğime iniyodu listede senin de adın var sandım :'') huuh:) sarah da bizi görecek mi acep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşalla görür şahikoş, du yu layk İstanbul diye sormak istiyorum :)

      Sil

söz sizin...