31 Ağustos 2009 Pazartesi

Özetle... Ben Aşığım!



Özetine bakıp yazının devamını okumamazlılık yapmazsınız değil mi?
Yazı müzik dinlemeyerek geçirdim ama şimdi ufaktan telafi ediyorum sanırım:)
Bengü bir röportajda yeni albümdeki şarkılarını anlatıyordu. Başta şarkının adını duyunca, ben bu şarkıyı severim dedim :) Hemen arkasından Yalınla düet olduğunu söyledi. E yani Yalın'la aramdaki ilişkiyi bilmeyen yok, biz evleneceğiz:)))
- O derece severim-
Hani demiştim ya herşey için bir listem var birgün aşık olursam söyleyeceğim şarkılar listesinde şimdilik bir numara:)))
Ahh acınacak haldeyim:)))
Oysaki biliyorum... Benden geçti aşk..

4 yorum :

  1. Aşkın yaşı olmaz diyorlar ama daha o kadar büyümedim. Bir bilene danışmak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. neden geçsin, geçmez..
    hiç anlamassın bile nasıl geldiğini:)

    YanıtlaSil
  3. *aicha, yalan söylüyorlar bence, oluyor:))
    *zeynep, umarım sen haklısındır;)

    YanıtlaSil
  4. inanamıyorum bu yazıyı görünce bende normalmişim dedim yada benim gibi birisi daha var oleyyy...benimde evlenince dinlenecek ,düğünümde çalınacak,aşık olduğum kişiye itaf edilecek parça listem var :) koptum yahu..insan hiç daha aşık olmadan aşık olacağı kişiye ne denli saygı sevgi besleyeceğini bilmeden tek ona AŞK'ı yaşattığı için bir mücevher olduğunu düşündüğü için parçalar saklar mı oyyy şaştım valla...yalını severim ama sadece parçalarını nedense benim parçalar genelde gülben ergenden...bu aralar belkide uzun zmandır listemde ruh halimdeki liste başımda gökselden benden geçti aşk var...ahhhh dertlendim efkarlandım

    YanıtlaSil

söz sizin...