
Sizde benim gibi duygusal filmleri seviyor ama sadece ve ısrarla amerikan filmlerini izliyorsanız henüz bu filmi keşfetmemiş olabilirsiniz, hatta keşfetmemişsinizdir eminim, kendimden biliyorum çünkü :)
Bana "Beyaz Amerikalılara benziyorsun" diyen arkadaşıma "Japon filmi mi yoksa Çin filmi mi bilmiyorum ama..." diye anlatmaya çabalarken Güney Kore filmi olduğunu öğrendim.
Esas oğlana bayıldım!
Ama konuşmalarına sinir oldum -neredeyse dublajlı izlemeyi isteyecek kadar:))
Bu kış arkadaşın yardımıyla uzak doğu dizilerine sarıcam:))
imdb puanı 8.2. Daha ne diyim yani!