2 Mayıs 2020 Cumartesi

TRT mi İzle?!

Şu sosyal izolasyonun bana kattığı en büyük güzellik TRT2 ve TRT belgesel.
Belgesellerle aramı yazın düzeltmeye başlamıştım aslında ve bunun hakkında da yazmıştım.

TRT2'nin hayatıma tekrar girişi ise.. tekrar girişi diyorum bakın.. çünkü benim yaşım pazar konserlerini ya da western filmlerini hatırlayacak yaşta.
Evet neyse tekrar girişi ise instagram sayesinde. Instagram paylaşımları bir harika.
Birkaç kere, bu yaz o şehirlerde bulunduğum halde, göremediğim yerlerden bahsetmesi ile gönlümü kaptırdım.
Önce sosyal medyadan takip etmeye başladım derken programları izlemeye başladım. Derken ya online izleniyor mu kanallar dedim ve o da ne!?

Trtizle.com tüm trt programlarını online izleyebileceğiniz bir site.
Netflix'e benziyor, bu da ne demek kullanımı çok kolay.
Ücretsiz üyelikten sonra -ki üye olmadan da izleyebiliyorsunuz ama kim istemez programa kaldığı yerden devam etmeyi?- gelsin diziler programlar belgeseller.


Bu arada benim kaldığım izlediğim programlar da ortaya çıktı, oysa ben size onlar hakkında ayrıca yazacaktım:)

Hemen üye olun, daha fazla bu güzel programları kaçırmanıza kalitesiz şeyler izlemenize dayanamam.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...