19 Mayıs 2020 Salı

Günler Aylar Yıllar

Gene Nisan ayı Bir kutu Kitap kargosundan çıkan bir kitapla karşınızdayım.
İşte bu yüzden bir kutu kitabı seviyorum.
Pek tarzım olmayan kitaplar da göndererek beni türlü okumalara itiyor.
Bu kitabımız da Çin'den.
Kulağa ırkçılık gibi gelmeyecekse şu sıra Çin'in her şeyine sinir olduğumuz gerçek; bu kitap gibi.

Kuraklık nedeniyle köy komple göç ederken yaşlı bir adam köpeğiyle kalmayı tercih eder.
Bir mısır fidesinin yeşilleneceğine olan inancı onun köyde kalmasına neden olur.
Kitapta ihtiyar, köpeği ve daha sonra ortaya sıçan ama önemli bir yer teşkil eden sıçanlar var.
Bilmem anlatabildim mi, sıkıcılığı.
Seveni çok. Yazar da ödüllü yazarlardanmış.
Biliyorum aranızda sevenler vardır, okusa sevecek olanlar vardır ama ben nefret ettim.
Biraz daha uzun olsa tamamlayamazdım ama zaten ince bir kitap diye azmettim bitirdim.
Başka da söyleyecek sözüm yok.

1 yorum :

söz sizin...