15 Nisan 2020 Çarşamba

Çılgın Kalabalıktan Uzak

Nasılsınız bakalım gençler?!
Çılgın kalabalıktan uzakta mıyız?
Yoksa inadına nerede kalabalık atlıyor muyuz içine?

Gündem her ne kadar bu olsa da konumuz bu değil.
Ben bu kitap hakkında yazdım sanıyordum ama blogda göremedim.
Ama çok eminim yazdığıma hatta buraya ne yazacağım şeyleri önceden yazmış gibiyim ama nerede?
Acaba Mart ayında okuduklarım videosunda bahsettiğim için mi böyle diyorum?


Bu kitabı Issız Adam filmini izlediğimden beri okumak istiyorum. Filmi çok beğenmesem de kitap aklıma kazınmıştı. Zaten hep böyledir filmde/ dizide/ bir programda/ hatta bir kitapta, bir kitap bahsediliyorsa o kitabın peşine bir düşerim.
Bu kitabı şimdiye kadar okuyamama nedenim ise önceleri satışta bulamayışımdı.
Hatta ben kitaptan ümidi kesince,herkes yapıyor bana ne ben de kitabını okumadan filmini izleyeyim dedim ama ona da pişman oldum. Çünkü film bana çok eksik geldi, anlamadım bazı yerleri.
Bu sefer iyice merak ettim kitabı ama filmin hemen arkasından da okumak istemedim.
Okuduğum dönem güzeldi aslında.
Ama kitap için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Çok sıkıldım okurken. Filmde boşluk olarak gördüğüm yerler de hiç de eksik değilmiş. Hatta bazı sahnelerin uyarlaması harika bile olmuş diyebilirim.
Ama çok zor bitirdim bu kitabı. Sevmeye çok hazırlıklıydım ama..
Neyse olur böyle vakıalar.
Önümüzdeki kitaplara bakalım.

Allah Allah gerçekten daha önce bu kitap hakkında bu yazıyı yazmadım mı?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...