5 Ocak 2020 Pazar

Hafız Mustafa Tatlıları


Ya ben bu tatlıcı hakkında yazmak istiyorum yüksek müsadenizle.
Benim tanıtımıma ihtiyacı yok oldukça popüler evet ama müşteri memnuniyeti diye bir şey var.
Bir kutlama sebebiyle Sirkeci'deki mekanlarından tatlı almam gerekti.
Aslında Karaköy'e gidebilseydim Külünkoğlu'ndan alacaktım, çok yorgundum. Yol üstünde de burası vardı. Yoksa yine mahrum kalacaktım desene.

Daha önce vitrinde gördüğüm süslü püslü tatlılardan yemiştim hatta bir keresinde meyveli tatlımın içinden kurt çıkmıştı. Yalnız buranın şerbetli tatlıları dururken  vitrin bebeklerine para verilir miymiş arkadaş!
O kadar güzel ki, anlatamam yemeniz lazım.
Taptaze! Asla şerbeti boğazını yakmıyor. Mis gibi.
Yediğim en güzel şerbetli tatlılardı.
İçine şeker giren her şey güzel oluyor illaki ucuz da alsanız yenip gidiyor ama bu enfes.
Bunu yedikten sonra başka bir şey beğenmiyorsunuz.
Bilmiyorum bana öyle oldu. Şimdiye kadar yemediğime de pişman oldum.

Yalnız dedim ya sirkeci şubesinden aldım. İçerisi tıklım tıklım turist dolu.
(Valla turistler var ya yaşıyorsunuz bu hayatı. Hem miss gibi yemekler hem size göre çok ucuz.
Biz yurtdışına gidince de içinde ne var bunun alkol mu var domuzcuk  mu var diye  deneyemiyoruz bir, ikincisi de yemek kültürü mü var batının Allah aşkına?! İtalya'da pizza yedik de ne oldu? Dünya para verdik, hem de annemin pizzası daha güzel)

Ne demiştik içerisi turist oldu. Ay ilgilenen tezgahtarlar turistlere karşı ne kadar kaba, ne kadar ayı!
Hatta benim tepkimi görünce "noldu ki" diye sordu pişkin pişkin "çok kabasınız" dedim. Ne dedim ki diyor. Ayı daha ne diyeceksin desem anca anlardı herhalde, sanki bir kendileri biliyor İngilizce.
Neyse.
Buranın şerbetli tatlılarını bir deneyin, tezgahtarlara aldırmayın, onlarda günde binlerce kişiyle ilgilenmekten az biraz sıyırmış olabilirler.
Ama size öyle davranmalarına da izin vermeyin ;)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...