29 Eylül 2019 Pazar

Something About 1 Percent


Hülya'nın önerisiyle uzun süredir izlemediğim kore dizilerine dönüş yaptım ama aynı zamanda kapanış da oldu. Yoo yoo beğenmediğimden değil okullar açıldı ve asla vakit bulamıyorum ve cesarete demiyorum yeni bir diziye başlamaya.
O zaman iyi ki bunu vaktim bolken izlemişim, değil mi?

Dizi bölümleri çoğunlukla yarım saatten oluşuyor ve sadece 16 bölüm.
Bir anlaşma üzerine birbirlerine katlanıp sonunda aşık olma hikayesi.
Çok fazla şey geri planda açıklanmadan kalıyor tahmin edersiniz 16 bölüm ve normalden kısa süreye sahip olmasından ötürü.
Aman ben zaten dallanıp budaklanan hikayeleri veya sevdiğim çiftin dışında kalan detayları görmek istemiyorum çabuk sıkılıyorum derseniz çok sevebilirsiniz.
Ama bence çok yarım kaldı.

Bir de kravat hediye etmenin manasını bilmeyenler için genel kültür olsun diye seçtiğim, üşenmeden ekran görüntüsü aldığım sahneyi de koyayım ve bu bahsi kapayalım :)

Neymiş bakalım kravat hediye etmenin manası:


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...