1 Ekim 2018 Pazartesi

Eylül Ayında Okuduklarım | Maksimum Sayıya Ulaştım

2018 yılının okuma açısından en verimli ayını geride bıraktığımı düşünüyorum.
Bunun benim için rekor olduğunu düşünmüyorum ama rekorum "bir ayda kaç kitap?" onu da bilmediğimi fark ettim.
Sizin rekorunuz var mı?
Hadi ben bunu rekor kabul edeyim ve bundan sonra bunu kırmaya çalışayım. Yine de 2018 için bu sayının üstüne çıkmak benim için çok zor. Belki ilerleyen yıllarda..
Hadi hep beraber neler okumuşum bakalım:



Ay nasıl buldunuz çok merak ediyorummm :)
Kanala abone olmayı unutmayın ^^

10 yorum :

  1. Tebrikler, hepsini okumak ciddi emek işi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ama ekim ayı berbat gidiyor :)

      Sil
  2. Seyhan çok gerçeksin :)
    Ben iki kitap okudum Eylül de.cok az ama ben kendimi yine de tebrik ediyorum.kizkardes evlendirdi arti büyük oğlum birinci sınıf a başladı.aferin bana:)
    Orhan Kemal çok önceleri okumuştum bir iki kitap.hic hatırlamıyorum bile.
    Stefan swing bende a.101den almistim.ama zaten ince okurum nasılsa deyip duruyorum.ama kendisi ince içeriği kalınmış:)
    Şermin yasar'a hastayım zaten.tarihi hoşçakal lokantası ni okudum en son.tek kelimeyle şahane!
    Üçüncü kitabını bulamadığın seriyi Cok merak ettim.ilkkez duydum bakayım.
    Sağlığın yerinde şükrün kalbinde olsun.
    Sevgilerimle
    Asel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asel, bak tarihi hoşça kal lokantasının videosunu da koydum, bakalım beğenecek misin :D
      kız kardeşine mutluluklar cidden müthiş bi başarı, düğün dernek zamanı okunmuyor cidden rüyalar bile çeiyz düğün alacaklar verecekler :)))

      Sil
  3. Kamera arkasına bayıldımmm 😍😍 Rakam harika, şu sıralar ayda bir ya da iki kitap okuyan ben için imkansız bir sayı. 😂 Umarım gelecek aylarda daha çok okursun. Harika bir videoydu, emeğine sağlık.😘
    Not: İçlerinden sadece Bir Çöküşün Öyküsünü okudum, bir de Marine Force'un kitabını. 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bir de son videomun kamera arkasını gör :))

      Sil

söz sizin...