25 Eylül 2018 Salı

Ünlü Yazar Sarah Jio İle Doyumsuz Söyleşi!

Sarah Jio 3 yıl önce de ülkemize geldiğinde kendisiyle bir akşam yemeğinde tanışmış muhabbet etme şansına erişmiştim, hatırlıyor musunuz bilmem?
Ben inanamıyorum aradan 3 koca yıl geçmiş. Şahika'mın ikizleri olmuş..
Şahika'yla  çok sevdiğimiz bir yazarın kah yanında kah karşısında oturup sohbet etmiş, muhteşem bir akşam geçirmiştik.
Sarah Jio'nun bu gelişinde Pera Palace'ta bir söyleşisi oldu.
İnanılmaz bir aurası var kadının, gerçekten büyüleyici. Bir iki dk görmek bile bunu anlamaya kafi.
Bilemiyorum ne kadarı videodan size yansıyacak ama 10 dakikalık bir videom var, Sarah Jio'yu ayağınıza getirdim, buyrun seyredin ♥



Birincisi, videoda ben yokum diye izlemeyenler izlemeyi bırakanlar.. Videoda tabii ki varım, çünkü neden olmayayım?
İkincisi gerçekten söyleşide sorulan soruları çok beğendim. Cevapları daha çok beğendim. ♥
Hepsini koymama imkan yok, zaten sonradan alt yazı hazırlamaya da çok üşendim. Ama keşke tamamını size sunma imkanım olsaydı.

Sarah Jio'nun 10. kitabı Paris'ten Çiçeklerle, çok yakında yorumum karşınızda olacak!

3 yıl önce yazdığım Sarah Jio ile Tanışma yazım için tıklamayı unutmayın.

2 yorum :

  1. Ben de Sarah jio yüksek tabiki seninle tanıdım Seyhan.butun kitaplarını okudum.bu son kitaptan da bu videoyu izleyince haberim oldu.
    Sarah jio yu niye benimsedigimi anladım şu an.dedi ya,"ben yüreğimle yaşıyorum".evet ben de 'aklindan ziyade kalbiyle yaşayanlar zumresi'ndenim..
    Kitabı accayip merak ettim.yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum.
    Sevgilerimle
    Asel

    YanıtlaSil
  2. Ay cok sahane.ben henüz bu yil kesfettim kendisini vede üc kitabini okudum.

    YanıtlaSil

söz sizin...