28 Eylül 2018 Cuma

Ocean's 8

Ya ben bu filmi sinemada izlemek istiyordum.
Ama çok kötü bir dönemde vizyondaydı.
Sınav çok yakındı. O sırada film falan düşünemezdim değil ki sinemaya gitmek..


Yazmıştım kenara, ilk fırsatta izlemek için.
Ve izledim.
Film George Clooney'li Ocean serisinin bir tık altındaydı benim için ama tabii eğlenceli ve güzeldi. Her an bir yerden Danny Ocean çıkacak diye bekledim ama ne yalan söyliyim. Bi' gözükür ve mest oluruz diye ummuştum.
Onun dışında Sandra Bullock estetiği abartmış mı neyse, aklıma hep merhum Micheal Jackson geldi durdu.
Klasik bir hırsızlık olayı olmadığı, işin içinde bir de intikam olmasını da beğendim.
Çok sayıda ünlü vardı ki Ocean serisinin olayı o zaten. Ama hepsine gerektiği kadar yer verilmiş, yani Rihanna var diye lüzumsuz bir sahne koymamışlar. Rihanna'yı da çok beğendim yeri  gelmişken.
O değilde, olay Met Gala'da gerçekleşiyor  ya, ne kadar konuk oyuncu model falan vardı! Sadece 2 sn gözüken Gigi Hadid mi dersiniz, yoksa tek repliği olan Heidi Klum mu?
Ne süper bir arka plan.
Eğlencelik bir film hanımlar beyler, izleyin gitsin.

1 yorum :

  1. BEN BU SERİYİ HİÇ İZLEMEDİM DESEM :) DİREK BUNU İZLESEM ANLAMADIĞIM ŞEYLER OLUR MU ÇOK ŞEY Mİ KAYBEDERİM BİLEMEDİM BENİ Bİ AYDINLATIRMISIN SEYHAN CANIM:)

    YanıtlaSil

söz sizin...