7 Ağustos 2017 Pazartesi

Heo Joon Jae (Lee Min Ho) Şıklığı

The Legend of Blue Sea çıktığından beri izlemek istediğim bir diziydi.
Ancak yoğun çalışma programım - 😁 - dolayısıyla izlemeyi oldukça erteledim.
Gerçekten bu konuda bu kadar prensip ve irade sahibi olmak beni bile şaşırtıyor ya neyse o konulara girmeyelim.
Diziye olan ilgim dizideki erkek karakter değil kadın karakter kaynaklı.
Man from the stars'da kadına resmen hayranlık duymaya başladım.
Ancak çok sevdiğim, muhteşem fizikli Jun Ji-Hyun ve giydikleri değil, Lee Min Ho'nun giydiklerinden bahsetmek istiyorum.

Lee Min Ho'nun Personal Taste'de giydiği kısa pantolonları ne kadar yadırgamıştım hala aklımda.
Tabii ben o zaman kore cahili, bilmiyor ki bu dizilerde gördüğün kıyafetler yıllar sonra ülkemizde moda olacak.
Ama şimdi öyle mi? Lee Min Ho leopar tayt giyse normal karşılıyorum.
(en son City Hunter'da giymişti leopar tayt latife yapmıyorum yani)

Bize göre bazen şahane bazen abartı bazen de, OMG bunu bir erkek nasıl giyer, dedirten şeyler giyseler de, yakıştırıyorlar bence.



Pembe ve griyi biz kadınlar kombinlemeyi iyi biliriz aslında ama hiç erkekte görmüş müydünüz?
Veya böyle güzel taşınabileceğini, yakışabileceğini düşünür müydünüz? 😍😍😍


Bana bunlar yetmez, diyorsanız, sizleri City Hunter'daki Lee Min Ho stiline alalım 😉
Evet hanımlar, modacılar, stylistler.. Yorumları alalım?

5 yorum :

  1. gri pembe uyumuna bende bayılanlardanım ama dediğin gibi bir erkekte zor kullanılır bizde
    hani belki gri çok ağırlıkta pembede ince bir detay da kullanılır da bu kadar geniş bir pembe kimse kullanmaz gibi geliyor bana

    çiçek taşıma konusunda da haklısın ne zerafet! bizde mutlaka yancı birine tutturulur adrese gidene kadar :D

    YanıtlaSil
  2. city hunter'a bulaşmış olabilirim :)

    YanıtlaSil
  3. bitti ya bitttii... hiç bitmesin istedim gene :) ama sonu beni şoke etti ya anlamadım desem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha bir yorumuna cevap veremeden sen diziyi bitirmişsin ya ne diyim sana :))))
      bu diziyi değil ama city hunter ı izledin değil mi çünkü ona da yorum yapmışsın.
      neyse bu diziyi izlemeden bari yazısını hazırlasam :)

      Sil
  4. evet canım ya sonunda buluştular mı hayal miydi o sahne beni çok açıkta bıraktı belki de hızlı mı izledim finali diye bi daha baktım ama bana bir açıklama yap :D

    YanıtlaSil

söz sizin...