27 Ağustos 2017 Pazar

Azra Akın'ın Gelinliği ve Düğünü

Azra Akın 4 yıldır birlikte olduğu Atakan Koru ile Edirne Keşan'da bir kır düğünü ile evlendi.
Ne zamandır düğün yazısı hazırlamıyordum.
Üstelik bu da bahsetmeye değer bir düğün.

Birkaç gün önce nikah görüntülerini gördük. Takip etmiyorsanız söyleyeyim instagram hesabımda genelde bu konular tazeyken kaynatıyoruz. Özellikle story coşuyor😂

Azra Akın'ın nikahta giydiği gelinlik, yaw gelinlik de denmiyor ama alışıyoruz işte, geceliğimsi beyaz elbise Galia Lahav tasarımı. Bu tasarımcının öyle hoş gelinlikleri var ki.. Neden bu, bilemiyorum.
Ama doğada, böyle sarı otların içinde fena durmamış hadi hakkını yemeyeyim.
Kız da dünya güzeli neticede. Çuval giymişliği ve yakıştırmışlığı var.
Nasılsa arkadan gelen bir düğün var.

Anlaşıldığı üzere bu tip gelinliklere alıştırdılar bizi.


Düğüne gelirsek.
Düğün herkesin takdirlerini topladı. Oteller, yatlar, katlar, yurt dışına kaçıp evlenmeler dursun bizim çift Edirne Keşan'da bir restaurantta düğününü yapsın!
Gayet güzel bir yer. Düğün de çok kalabalık. Bir güzel de eğlenmişler fotoğraflardan anladığım kadarıyla.
Ama gelelim Gelinliğe.
Cemil İpekçi imzalı gelinliği görünce, nikahta giydiği geceliğimsi gelinlik gözüme hiç fena gelmedi.
Aslında profesyonel çekim fotoğraflar değil bunlar, dolayısıyla belki yakından daha güzeldir ama gördüğüm kadarıyla.. 🙊
Şu boynundaki şeyi hiç sevmedim. O olmasa gene neyse.
Cemil İpekçi iğne oyası falan yapmış bu gelinlik için.
Neden? Duvağı sonradan mevlütlerde başına örtsün diye mi?
Kız güzel, oğlan yakışıklı. Mutlululuk fışkırıyor fotoraflardan. Allah Mesud etsin.

İki gelinlikten en beğendiğin hangisi derseniz, en çok Cemil İpekçi'yi beğendim, derim.
Siz?

2 yorum :

  1. artik dugun gelin goruncr acaba seyhan ne yazacak diyorum 😁
    ben boynundaki tasmayi hic begenmedim. duvak ciktiktan sonra alta takilan gelin tellerine bayildim. azra vok fena dokturmus 😁 gelinligi begenmedim yeni nesil cok zevksiz. hayir sonunda beni de alistirdilar eski prenses modeller hediye paketi gibi geliyor

    YanıtlaSil
  2. Selam; ben de gelinliği beğenmedim. Duvakta iğne oyası ne alaka yaa ?? dedim. İnstagramda videolarda gördüğüm kadarıyla Azra Akın tam bir Trakya gelini olmuş. O nasıl oynamaktı öyle :) epey eğlenceli bir düğün olmuş sanırım :))

    YanıtlaSil

söz sizin...