6 Haziran 2017 Salı

Dolce&Gabbana'nın Ferace Yüzü Kim Oldu?

Ne diyor bu kız ya?
Dolce'ylen Gabbana'nın ne işi var feraceyle, demiyorsunuz değil mi?
Çünkü bu çok önceden duyurulmuştu. Çok fazla konuşuldu zaten üstüne.
He Abaya değil de ferace dememe takıldıysanız onu bilemeyeceğim, o da sizin sorununuz.
Hala ne dediğimi anlamayanlara kısa bir özet, var böyle tipler :)

Bu yılın başlarında abaya paylaşmıştı Dolce&Gabbana.
Ben şok!
Bazı kişiler şaşırmadıklarını söylediklerinde ise daha şaşırdım.
Demek bir dünya markasının abaya tasarlaması normal? Ne zamandan beri?

Gerçi NewYork Fashion Week'te tesettürlü bir tasarımcının defilesi olmuştu geçen yıl. (O yazı burada) 
Yine yazmadım ama tesettürlü yabancı bir manken vardı, görmüşsünüzdür.
Her ne kadar hazzetmesem de bu böyle; yakında oyuncu, şarkıcı da göreceğiz maalesef.

Neyse konu olmadık yerlere gitmesin. Ne diyorduk Dolce&Gabbana ve abaya koleysiyonu.
Orası da tamam hadi anladık ama Ruba Zai!
Vay canına!
Ya sen yotutuberdın ne ara Dolce&Gabbana yüzü oldun!

Bu kız hakkında yazı yazmadım ama kendisi bir yazıma konuk oldu diyelim (o yazı da burada)
Bu kızın çok videosunu hatta bazı videolarını döne döne izlemişimdir. Şal bağlama ve makyaj videosu çekiyordu. Bu konuda ilklerden sanırım. Konuşmasını ve ses tonunu da beğeniyorum çok hoş geliyor kulağa.
Ama ya diyorum ya, youtuber! Vay diyorum. Nereden nereye.


Ve şu kızın, yapılan yorumlar ya da Dolce&Gabbanın fotoğrafını paylaşması karşısında yaşadığı coşkulu sevinci görmeniz lazım. 1 milyon takipçsi var ve inanılmaz samimi. Nasıl teşekkürler ediyor
Soruyorum size bizimkiler sonra tek bir yoruma bile cevap verir miydi?😏
Ne yaparlardı sizce? Bence, teşekkürler @dolcegabbana yazarlardı en fazla. Hani lütfedermişçesine. Hani her gün milyonluk markalardan teklif almışçasına.
Bizimkilerin kibrini anlayana aşk olsun zaten.

Neyse bu kız bu kız deyip durduğum kızın adı Ruba Zai. Daha 23 yaşında.
Youtube kanalı - instagram hesabı.

Aslında eleştirecek çok şey var farkındayım ama onun yerine bizimkilere giydirmeyi tercih ettim. Keşke üstlerine alınsalar 😂

2 yorum :

  1. Seyhancığım vakkonun eşarp satmasına şaşırmıyorsun da dolce gabanna'nın ferace tasarlamasına mı şaşırıyorsun olay tamamen duygusal :))yalnız ben ferace deyince böyle daha şık şeyler hayal ediyorum bunları namaz elbiselerine benzetmem normal mi ? ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha
      ipekkkk :))
      alkışlıyorum seni, valla öyle.
      bunlar güya işte allı dallı şık hali :)

      Sil

söz sizin...