20 Şubat 2017 Pazartesi

Hayalperver Kitap Kulübü


Sizin de artık anladığınız üzere ben artık kitap kulübü olmadan duramıyorum.
Bir kez bu tada varınca artık geri dönmek zor. Hala yalnız kitap okumak güzel ama ayda bir kitap da sevdiğiniz kafa dengi arkadaşlarınızla ortaklaşa okumak, sonra buluşup hem kitaplardan hem havadan sudan konuşmak, gelecek kitapları seçmek çok güzel.

Öncelikle her paylaştığımda "katılabilir miyim?" diye soran mesajlar alıyorum ve okuyan takipçilerim olduğu için çok mutlu oluyorum.
Kitap kulübü arkadaşlarım Hilal, Şahika ve Aylin ile bir araya gelmemiz bile oldukça zor olduğundan kitap kulübünün üyeleri çoğaldıkça toplanmak daha zor olacağından kulübe yeni kişiler eklenmesine sıcak bakmıyoruz ama her kitabı sosyal medya hesaplarımızdan duyurduğumuz için bizlere online olarak katılmanız çok kolay. Sizin için de bizim için de.
Onun dışında eğer gerçekten bu fikir hoşunuza gidiyorsa, sevdiğiniz arkadaşlarınızla böyle bir kulüp de siz kurun. Az sayıda kişiden oluşmasına dikkat edin ve keyfini çıkarın.

Bizim kitap kulübümüze dönersek, ocak ayında okuduğumuz ve kulübün ilk kitabı olan Hayalperver kitap kulübümüze ismini veren kitap oldu.
Buluşma yerimiz Çengelköy'deki Babilmekan oldu. Daha iyi bir yer olabilir miydi bilemiyorum. Kitaplarla çevrili dekoru da hoş, cumartesi olmasına rağmen çok kalabalık değil ve mekanla ilgilenenler sizi sık boğaz etmiyor.
Bol bol fotoğraf çekip gülüp konuşabildik çok eğlendik.
Hava harikaydı biz şahaneydik.

Mekan için ayrı bir yazı gelir mi bilmiyorum ama kitap için ayrı bir yazı gelmeli bence.
Bu kitap kulübümüzü duyurma postu olsun.
Katılırsanız memnun olurum. Ya da bu fikirden yola çıkıp kendi kitap kulübünüzü kurarsanız da mutlu olurum.

Unutmadan, fotoğraflar Şahika'dan. Onun yazısını da mutlaka ziyaret etmelisiniz. İşte link.

10 yorum :

  1. O güne geri döndüm Seyhanımm☺ inşallah uzun yıllar hep beraber okuruz, yaşlanıp gözlerimiz az gördüğünde bile😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ya çok güzel bir şey devam etsinnnn ^^ ♥

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik planı! Şahsen benim hoşuma gitti diyebilirim :)
    Bu aradan mekanda gerçekten sıcak ve mütevazi hoş bir yer.
    Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dengi insanlar yeni kitap almak için bahaneler değil mi kulağa hoş geliyor.
      mekan da çok hoş cidden.
      teşekkür ederim güzel yorumun için

      Sil
  3. Kitap kulübünüz hakkında bilgi alabilirmiyim sorularına net bi cevap olmuş☺ uzun soluklu bol okumalı bi kulüp olur inşallah❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah öyle olur inşallah herkes kendi gönlüne göre bir kitap külubü bulur ♥

      Sil
  4. Güzel bir gündü ve kitap okumayı seven biri olarak bir kitap kulübünün içinde olmak benim için paha biçilemez bir şey :) sabırsızlıkla yeni ayı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin olduğun kulüpte olmak da benim için güzel ♥

      Sil
  5. Ben mekâna bayıldım :')

    YanıtlaSil

söz sizin...