5 Şubat 2017 Pazar

Bayıldığım Frankie'nin Videosu

Frankie Presto'yu ne kadar sevdiğimden şurada bahsettim.
Ama yetti mi? Yetmedi! Yetmez.
İstiyorum ki hepiniz okuyun.
Bir de cidden merak ediyorum beğenecek misiniz? Ben neden bu kadar beğendim? diye :)



İşte bu videoda bahsediyorum.
Aslında video çekmek istemiyorum artık. Çok az izleniyor diye. Yalan yok sizden mi saklayacağım. Zaten saklasam ne.. girer kaç kez görüntülenmiş bakabilirsiniz 😂
Ama sonra çok hoş bir kitap okuyorum diyorum ya kimse izlemese ben izlerim bu kitabın videosu çekilir 😊
Bu videoyu da hemen okur okumaz çektim, ancak düzenleme kısmında tembellik ettim o yüzden geç girdi yayına.
Umarım izlersiniz.
Umarım beğenirsiniz.
Beğenmezseniz de beğenmediğiniz yerleri söylerseniz şayet, işime yarar. Düzeltirim belki fena mı? 😉

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...