14 Kasım 2016 Pazartesi

Tozlu Rüyalar Kitapçısı


Tozlu Rüyalar Kitap Kulübümüze isim konusunda ilham olan kitabımızda sıra.
Ekim ayında okunmak üzere bu kitabı seçmiştik.
Daha doğrusu bir yıldır rafta okumamı bekleyen bu kitabı okumamız için teklifi götüren ben oldum. Bir senedir okumayı çok istediğim halde fırsat bulamadığımdan okuyamadığım bu kitabı okumama vesile olan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim..
Sanırım onlar da bana bu kitabı okuyalım dediğim için teşekkür edecek, çünkü ben çok sevdim kitabı.
Bence onlar da sevdi.
Ekim ayı buluşmamızı gerçekleştiremedik maalesef, o yüzden varsayımsal konuşuyorum.

Kitabın ilginç bir konusu var bana göre. Konusuna bakmak gibi bir huyum olmadığından garip geldi ve hoşuma gitti. Hayatımızda karar verdiğimiz dönüm noktaları olduğunda diğer seçeneğin bize neler sunacağını merak ederiz ya hani, Kitty de rüyalarında paralel evrendeki hayatını görmektedir.
Daha fazla bilgi veremem bu konuda :) çok kısa oldu biliyorum ama öyle olması gerekiyor.
Çok yumoş yumoş, aman aman çok sıcak bir hikaye değil ki öyle bir şey bekliyordum ben nedense, ama devamlı merak ediyorsunuz ne olacak nasıl bağlanacak, diye hemen okumak istiyorsunuz.

Başlangıcı, bitişi, üslubu açısından beni tatmin eden bir kitap oldu.
Kitabın asıl adı The Bookseller, ancak Tozlu Rüyalar Kitapçısı bence kitaba daha çok gitmiş, yine bizim kapağımız orijinal kapaktan daha güzel ♥
Gerçi kitap kapağında kitap sırtı görüntüsü biraz rahatsız ediyor beni ama o kadar olur.


Bu kitabı listeye eklememe izin veren kulüp arkadaşlarıma ve bu yazıyı okuyan sizlere teşekkürlerimi sunuyorum.
Kitabı da hemen listenize ekleyin bence ♥

7 yorum :

  1. Evet Seyhanım, sana çoook ama çok teşekkür ediyorum kendi adıma, iyi ki bu kitabı önerdin ve bunu seçtik. Bir milyon kere iyi ki:) muck

    YanıtlaSil
  2. Bende yeni okudum ve sonu tahmin ettiğim gibi çıkmadı. Benden yazar olmaz demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar olup ne yapcaz okunacak zaten çok fazla kitap var :D

      Sil
  3. Seyhan seçmiş ya beğenmemek olur mu hiç♥ teşekkür ederiz efendim =)

    YanıtlaSil

söz sizin...