14 Ekim 2016 Cuma

Kırık Düşler Mevsimi

Yeni bir yazarla, hepinize merhaba.
Amanda Prowse birçok kitabı olan ancak dilimize ilk defa bir kitabı çevrilen bir yazar.
Sarah Jio tarzına benzetildiği için Eylül ayında okuduklarım arasında yer verdim.
Yani kadın kitabı demek doğru olur :)

Bu kitapta hayalleri yarım kalmış bir genç kızın orta yaşlarını okuyacağız.
Kitap karakter ağzından değil yazarın ağzından anlatılmış. Başlangıçta bir çift ve yeni bir evleri var. Hemen sonraki bölümde çiftin orta yaşlı iki çocuklu hallerine ışınlanıyoruz.
Genç yaşta evlenmiş anne olmuş, ve lisedeki hayatının aşkıyla "devam etseydi neler olacaktı"yı merak eden ve hala lise aşkını düşünen genç bir kadın olan Jacks var karşımızda. Dünyalar şahanesi kocası Pete ve iki çocuğu. Son cümleden anlaşılmadıysa Pete'ciyim ben ve kitap boyunca Jacks'e inanılmaz kızdım. Benim arkadaşım olsa şöyle bir silkelerdim onu.
Bilmiyorum okuyan herkes sinirlenir mi ama, gerçek hayatta da tahammül edemediğim bir karakter tipi. Yazarın amacı insanı karaktere gıcık etmektiyse: Bravo. Yok eğer gıcık etmek değildiyse, bu sefer imalı "Bravo"!!
Ama sonunda affettim, tamam.
Hasta bir büyükanne vardı bir de. Canım benim ♥

Kitapta sevdiğim kısımlar da oldu sevmediğim yerler de. Spoiler vermeden o ayrıntılara giremiyorum malesef. Ancak yazarla bir sıkıntım yoktu. Ancak tam olarak alışmak ve tarzını anlamam için biraz daha bu yazarı okumam lazım. Beni her kitapta böyle delirtmeyecekse yazar-okuyucu ilişkimizi sürdürebiliriz.

Kitabın orijinal adı Perfect Daughter. Yayınevleri arasında şu kız, bu kız, o kız popülerliği varken neden kusursuz kız ismini seçmemişler bilmiyorum ama kitaba bence de Kırık Düşler Mevsimi ismi daha çok yakışmış.
(O kız bu kız şu kız esprisini anlamayanlar için açıklama: Trendeki kız, İyi kız, Örümcek ağındaki kız, Gizli kız, Kayıp kız vs.. )
Ve kapağı. Çok şeker değil de ne? ♥

1 yorum :

  1. Sen hep yeni kitaplar Keşfet bizde okuyalım ;) biraz hazıra konmak gibi ama tavsiyelerin benim için çok önemli :) zevkine güveniyorum :)

    YanıtlaSil

söz sizin...