13 Şubat 2016 Cumartesi

Maia Chocolate


Maia Chocolate, instagramda fotoğraflarını görünce vurulup, ay buraya gitmeliyim gitmeliyim dediğim bir mekan.
Bir de Çengelköy'de olunca benim için işten bile değildi gitmek.

Ama gidince.. Gidince, keşke Çengeköy'de olmasaydı böylece gitmezdim, dedim.

Mekanın dekor harika bir kere. Profesyonel yardım alınmış belli. 
Küçükten biraz büyük bir mekan :) - çok büyük değil demek istedim burada-

Biz, yine instagramda sunumuna vurulduğumuz, Rapunzel sipariş ettik.
Rapunzel hindistan cevizi içinde servis edilen soğuk çikolata.
Soğuk çikolata, dedim ama bildiğin nesquik yani. Hem de hindistan cevizinin aldığı miktar bir çay bardağı kadar.
Şok oldum.

Birincisi servisi yapan Rapunzeli anlatırken hindistan cevizi içinde geldiğinden aroması çok hoş oluyor, falan demişti. Katiyen katılmıyorum evde yapacağınız nesquikten hiçbir farkı yok!
İkincisi mekan hafta sonu gittiğimiz için olabilir tıklım tıklımdı. Müzik son sesti. Arkadaşımın sesini zor duyuyordum, zor kaçtık!
Üçüncüsü, hepi topu içtiğim nesquikin bir çay bardağı kadar olduğunu söylemiştim. Peki o nesquike 16 tl verdiğimi söylemiş miydim?
Yuh Artık! dediğinizi duyar gibiyim.

Bence de yuh!

Bir arkadaşım servisin vasat olduğunu söylemişti oysa bana, ama ben o instagramın büyülü dünyasının göz boyayan fotoğraflarına ve övgülerine kandım.

İnsanın amacı sırf para kırmak olunca ve ehli olmadığı şeylere el atınca, böyle dışı güzel içi boş işlerle karşılaşmak çok normal aslında. 
Maalesef ruhun yok Maia Chocolate. Aksini söyleyen bir şeyden anlamıyordur.

6 yorum :

  1. Mekanı harcamışlar demek ki:/

    YanıtlaSil
  2. Ah Syhancım şu müziğin sesini neden sonuna kadar açarlar ben anlamıyorum . Sende hindistan cevizini alsaydın yanına evde bari hindistan cevizini yemiş olurdun ... Ne diyelim geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hesap ödeyene kdr bu kadar ödeyeceğimi bilmiyordum :)
      öderken aklıma gelmedi değil yani :D

      Sil
  3. Bizi bu instagram o kadar çok yönlendiriyor ve seçimlerimizi etkiliyor ki, ne yazık ki herkes de çok samimi olmuyor tabii amann süperrr muazzam dediği yerler de böyle çıkabiliyor, ben de çok yaşadım seyhoşum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanlar şartlanmış bi de o kdr dayatılıyor ki güzel diye, begenmese bile kötü diyemiyor.

      Sil

söz sizin...