4 Nisan 2014 Cuma

Playful Kiss

Kuzenim bana adını hatırlamadığı bir Kore dizisi anlatıyordu. Adının bir önemi yok sen sabıkalısın, dedim. Senin önerdiğin bir diziyi daha izlemem.
"O* eski bir yapımdı bak bu yeni. Boys Over Flowers'taki turuncu kafa oynuyor, saçları kahverengi. Çok güzel ya izlesene", diyor ben de hiç oralı olmuyordum.
Benim bilgisayar çökünce ben telefona online dizi izleyebileceğim bir program yükledim. O programı kuzenime anlatırken (nasıl kanka olduğumuz da ortaya çıktı) Playful Kiss'i gördü "işte sana anlattığım dizi" dedi.

Sonra nasıl oldu bilmiyorum ben bu diziye başladım :)


Şimdi ben şayet bu diziyi izlediysem, tamamen kızın tatlılığından ötürü izledim.
Romantik komedi şeker bir dizi. Ancak esas oğlanımız kabalıkta sınır tanımayan biri. Tam bir hödük. Benim, ne kadar kabaysa sonradan o kadar nazik bir aşık oluyor, tezimi çürüten bir hödüklük.
Kendisine aşık kızdan aldığı aşk mektubunu inceleyip, yazım yanlışlarını işaretleyip, kıza iade eden bir hödüklük.
Kereta bir de tatlı ki sormayın ama. Kırk yılın başı lütfedip bir gülümsüyor da dört köşe oluyoruz.


 

Esas kızımız Oh Ha Ni ise körkütük aşık! Nasıl bir ısrarlı sevgi nasıl bir aşık ama sinir etti beni. Mimiklerini özellikle çok sevdiğimi söylemek isterim. Sevdiğime de şaşırdım aslında, başka bir oyuncuda ters etki yapabilirdi ama bu kıza çok yakışıyordu.

Ama asıl favorim Baek Seung Jo'nun annesi idi.


Güzelliği, tatlılığı, şıklığı bir tarafa, hep kızın yanındaydı ^.^

Dizinin konusuna hiç değinmediğimi fark ettim (Her zamanki gibi). Nasılsa ilgililer izlemiştir. İzlemeyi düşünenlere de tavsiyem bu sevimli dizi izlemeleri yönünde olacağı için konuya ihtiyaç duymayacaklardır :)

*Kuzenimin bana önceden tavsiye ettiği, benim hiç beğenmediğim ve bu nedenle artık senin önerilerini izlemem dedirten dizi ise My Girl'dür.


Bu vesileyle ayrı bir post yapmak yerine buradan bu diziyi sevmediğimi, kızın aşırı aşırı yapmacık olduğunu, kıyafetlerdeki ve takılardaki aşırılığın bayağılıkla yarıştığını, baş roldeki adamın doğallığı ve yakışıklılığından kelli diziye sonuna kadar dayandığımı söylemek isterim.

25 yorum :

  1. İkisinide izledim ama acik ara playful kiss i coook sevmistim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaay.
      desene sana yetişemem :)

      Sil
    2. Winter sonata ile baslamistim kore dizilerini izlemeye ne zaman canim sklsa dusunmemek icin kore dizisi acar izlerim hal boyle olunca epey izliyorum sinav falan olmadikca hayatimda.

      Sil
  2. Teenager bazında bir dizi, ben güney kore dizilerini severim sevmesine de 'tarihi savaş' dizilerini izledim devamlı. Sahi onlardan izliyor musun? İzledin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. queen in hyun's man sayılır mı :))
      şey ben o eski kostumlerin içindeyken oyuncuları tanıyamıyorum hepsi birbirine karışıyor aynı saç aynı sakalla beraber :/

      Sil
  3. Playfull kiss sevip my girl sevmeyen! Şok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hiç de bilene şok değil, gayet normalim ben :D

      Sil
  4. Yeğenimde kaç zamandır bana önerip duruyordu. Baş rolde ki çocuğun somurtkanlığından izleyesim gelmiyordu ama, bu güzel yorumdan ve özellikle; "aşk mektubu"na verdiği tepkiyi bizzat görmek için izleyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok acımasızca çok.
      kızın sabrına şaşıracaksın. çok şahane bir dizi değil de sevimli izlemelik, çerez. daha ne diyim bilemedim :D

      Sil
  5. Aslında evde bir hödüğüm ( Pardon kocamdı o benim) var bi tanesini daha çekecek durumum yok ama :P Baek Seung Jo'nun annesi için izlicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl kocan için izle, göreceksin ki dizidekinin yanında bir melek kalacak :D

      Sil
  6. Playful Kiss çok komik,bir o kadarda tatlı bir diziydi yahu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle çok güldürmedi de aslında beni, kıza çok üzüldüğümden sanırım komik yerler bile acıklı geldi herhalde :D

      Sil
  7. my girl ü sevmiştim ben ama başrolün etkisi büyüktü tabi :) playfull kiss i ise daha yeni izlemiş olmana şaşırdım ben bile izlemişim düşün yani :D kızın o çok aşık halleri beni aşktan soğuttu resmen bir insan yüz bulamadığı halde neden bu kadar ısrarcı olur ki, şahsen ben o mektup olayından sonra yüzüne bakmazdım o çocuğun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bi gectiğimiz yıl duzenli olarak kore dizisi izledim, bu kadar saplantılı bir şekilde izlememiştim daha evvel :) şimdi de azaltacağım, filmlere ağırlık vereceğim, dünya sinemasına hem de kore değil sadece.

      bu arada çook haklısın, eğer öyle bir arkadaşım olsaydı ilişkimi keserdim bu kdr arsız olunmaz diye :)
      o kadar aptal diyolar ses etmiyor ya, bi de ben diyodum o zamanlarda :)))

      Sil
    2. evet dünya sinemasına ağırlık vermek çok doğru bir karar umarım ben de uygulayabilrim :) ben asıl sormak istediğim şeyi atlamışım meğer :) telefonuna hangi programı indirdin ben de çoğunlukla telefonumdan izliyorum ama her siteye de güvenemiyorum virüs açısından :)

      Sil
    3. ben aramaya dizimag dedim bi kaç alternatif çıktı yorumlara ve verilen yıldıza bakıp 'yabanci dizi izle hd' diye birşey çıktı onu seçtim.
      hem kore hem de abd dizileri var, indirmiyorum online izliyorum ama ;)

      Sil
  8. Benim edebiyat hocamda eşinden gelen mektubun imla hatalarını işaretleyip geri yolladığını anlatmıştı hay Allah ozaman çok gülmüştum ama şimdi bakınca acıklı :(

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. ille izlemelik değil, şimdi izlediğim çok güzel ilerliyor, ama sonu önemli bitireyim de öyle tavsiye edeceğim.

      Sil
  10. o turuncu kafanın hayranıyım ben ayol :)
    bu dizisinin başı hayali bir ormanda mı başlıyor
    sırf onu sevdiğim için bi dizisine başlamıştım ama devam ettiremedim
    ettirsemiydim acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet o dizisi bu.
      böyle okullu dizileri seviyorsan, kaba erkeklere sinir olmuyorsan izlenebilir tabii, madem hayranısın bir de.
      belki soğursun belki daha da seversin turuncu kafayı :D

      Sil
  11. Arkadaşımın baa zorla izlettiği bir diziydi. *-* Seung Jo'nun annesi için izledim diyebilirim. Kkk güzeldi :) Bu arada online dizi izlemek için hangi programı kullanıyorsun telefonda Seyhan abla?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizimag diye aratınca iki secenek çıktı karşıma en çok yıldızı alanı seçip indirdim.
      telden online izleyebiliyorum. programın adı: yabancı dizi izle HD
      sadece güney kore dizileri de yok ayrıca, popüler amerikan dizileri de var.
      öpüyorum seni ^.^

      Sil

söz sizin...