11 Ekim 2011 Salı

Evitare'm

Ya nasıl bir yoğunluktur ya da nasıl bir tembelliktir bilinmez..
Hayır hayır tembellik olsa derdim, bu bildiğin yoğunluk...

O kadar cümleler var ki, bitmiyor hiç biri..

Bayram da hediye gelen Evitare'mden bahsetmek istiyorum.

Kargocu geldi.
Ücret verecek miyim, dedim, nerden gelmiş kimden gelmiş bilmiyorum ama önce suratsız suratsız kargo parası verip vermeyeceğimi sordum. Yok deyince rahatladım:)

Sonra açtım. Sonra sevindim!


Evitare beni unutmamış, bayramda hediye göndermişti.
Üstelik bu şaldı!

Karşılık beklemeden insanlara böyle inceliklerde bulunan insanların yolu hep açık olsun hep mutlu olsunlar ve insanları mutlu etmeye devam etsinler istiyorum.

Reklam yapayım mı?
Hayır, bu reklam değildi! Yapmıyım mı?
Yapiyım yapiyım...

Evitare eşarplarına bu adresten ulaşabilirsiniz ;)

9 yorum :

  1. Allah senin yiliğini versin emi:) etiketler ayrı bir yazı konusu maşallah:)çok güldüm:) şal baya da güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. yaa kuşum senin şalının benim eşarbımdan güzel gibi gelmesine biraz üzüldüm de :P ama o beyaz kovacıktan ikimizde de olmasına çok çok sevindim:))) şaka bi yana Evitare nin hediyesini ben de severek kullanıyorum reklamını da yapıyorum tabiki :)))bu arada içindeki şekerleri hemen hüplet sakın bekletip bayatlatma ! ihmale gelmez bu işler :)))öpüldün canımcım :))

    YanıtlaSil
  3. senin yazılarını değil etiketlerini okusam yeter :)))) deli yaa

    YanıtlaSil
  4. ne güzelmiş bu evitare hatırlaması:))

    YanıtlaSil
  5. Seyhan, güzel bir hediye
    Üstelik kargo bedelinin alıcı tarafından ödenmemesi de çok güzel:)

    İyi günlerde kullanman dileğiyle

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. heyyy sen çok şanslı bi insansın :)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar inceler, bravo.

    ayrıca onlar nasıl etiketler kuzum? post yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  8. vayy gerçekten çok hoş bir incelik nerden buluyorlar sizin adresinizi bana niye gelmiyo böyle hediyeler :D off kıskandım valla ha ama şaka bi yana güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

söz sizin...