16 Mayıs 2011 Pazartesi

Aşk? Tesadüfleri?

Öyle takılmışım ki dizilere, sıra gelmiyor filmlere!
Tamam tamam dizilerimden de bahsedeceğim madem ısrar ediyorsunuz :P
Şimdi uzun zamandır anca izleyebildiğim 3 filmden bahsedeyim sizlere ;)

The Greatest


İki genç arabada oturmaktadırlar. Erkek kıza onu sevdiğini söyler ve bir araba onlara çarpar.
Sonraki sahnede bir adam yatakta oturmaktadır. Saatin alarmi çalar. Kadın uyanır alarmı kapatır ve ağlamaya başlar.
Sonra bende ağlamaya başlarım, çünkü onun bir anne olduğu ortadadır ve filmin sadece başıdır.
Yani sözün özü, baştan sona ağladığım bir filmdi.
Siz izleyip beğenir misiniz bilemem belki benim için doğru zamanda doğru filmdi. Belki de film çok iyiydi.. Bu konuda kesin birşey söyleyemiyorum...

Finding Mr. Destiny


İzlemeyen bilmez ama benim canım arada bir kore filmi çeker :)
Kore filmleri içinde buna rastlayınca, izlediğimi öğrenince pek şaşıracak LaFea, diye oturdum izledim. Pek keyif aldım.
Yine izleyenler bilir, "Coffee Prince"in prensi ile "I'm sorry, i love you"nun merhametli kızını bir araya getirmiş seyirlik bir film. Filmin daha uzun, daha yanlı (:P) yorumunu burada bulabilirsiniz :))

Aşk Tesadüfleri Sever


Hani çok överler filmi. Överler överler.. Sonunda izleyip övenlere söversiniz..
Yooo.. İşte bu filmde olmuyor o! Övenler sonuna kadar haklı!
Filmin adı her ne kadar güzel olsa da, filmi izleyince buraya en yakışmayan kelimenin 'tesadüf' olduğunu gördüm..

İyi seyirler ;)

18 yorum :

  1. Greatest'da bende cokkk agladim Seyhan'cim ya..Ask tesadufleri severi izlemeyi cok istiyorum...

    YanıtlaSil
  2. bende ask tesdüfleri sever hakkinda ki yorumunu okurken ayyhhh insallah kötü degildir diye okurkennnnnn sen cok güzel oldugunu yazmissin.. izlemeliyimmmmm

    YanıtlaSil
  3. ilk iki filmi izlemedim ama En Sevdiğim filmler arasına girdi AŞK TESADÜFLERİ SEVER :) süperdi , özellikle sinemada izlemek daha da güzeldi..pek az giderim sinamaya özellikle Türk filmlerinden kaçarım ama buna iyiki gitmişim diyorum, seninde beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. İlk filmi çok merak ettim Seyhan . Vizyona girmiş bir film mi?
    2. sine pas diyorum ama 3. için sana katılamayacağım bence sanki dozu biraz kaçmış gibi geldi şu tesadüflerin. Ama itiraf ediyorum sonunda hüngür hüngür ağlamıştım sanırım aşıkların ölümüne zaafım .
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. "Aşk Tesadüfleri Sever" sinemada izleyip çook etkilendiğim bir film (L) :) Eşime pek hitap etmemesine rağmen o bile beğendi yani :))

    YanıtlaSil
  6. Film adını ben koyayım istedim;
    ' Aşk tevafukların en güzel sonucudur' ...
    Selamlar sevgiler hörmetler

    YanıtlaSil
  7. anladım ki bağımlılıkmış bu kore filmleri, dizileri Seyhancım. hissettirdiği duygular çok başka. izlemediğim günlerde bi şarkılarını dinleyip oh diyorum :)) bu filmi de merak ediyorum, ilk fırsatta izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. film izleyerek ağlamam için çok doğru bir zamandayım seyhancım sevgiliye söylüyorum bugün hemen indire gandi yapıyor the greatest filmini;)

    YanıtlaSil
  10. Nerde eski Yıldız nerde eski filmli,sinemalı günler hesap et işte canım 7 aydan fazladır sinemaya gitmiyoruz.
    Ama parça parça filmi izliyorum bir filmi 1 haftada falan izliyorum,sakın gülme,onu da yapabiliyorum ya kendi kendime seviniyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Şu Aşk Tesadüfleri Sever'i bir tek ben izleyemedim sanırım!Ama şu sıralar izleyebileceğimi pek sanmıyorum!

    YanıtlaSil
  12. Kuzum ben de doya doya ağlayacağım filmler seyretmek istiyorum. Sanırım ikisini buldum :)

    YanıtlaSil
  13. Bu kadar da tesadüf mü olur demiştim ben ,bi yandan göz yaşalrımı silerken,keşke osla demiştim sonra da..diğerlerini izlemedim ama ,ilk fırsatta ;)

    YanıtlaSil
  14. ÇilekSuyu Sibel,
    hee demek normal ağlanılacak bir film gerçi bizim zevkler uyuşuyor çoğu zmn :)

    Want more fashion,
    anladığım kadarıyla pek senin tarzın değil ama sende çok seveceksin :)

    Ella.m,
    bende keşke sinema da izleseydim diyorum ama o zmn daha etkileneceğim için iyi ki gitmemişim diyorum evde doya doya ağladım :))

    Damla,
    izlemeyen varsa spoiler vermiş oldun ama çok az kaldı artık izlemeyen tesadüfler çok güzeldii amaa yaa..

    YanıtlaSil
  15. Demet,
    beğenilmeyecek gibi değil di mi ;)

    Şebnem,
    kesinlikle çok daha uygun oldu :)

    Pinky,
    halden anlarsın sen ;)

    Gürhan Gülez,
    diziler bizi sinemadan uzaklaştırıyor hadi sende izle bak sona kalma :)

    Meyra,
    sonra hbr ver bakalım hemfikir misin benlee :)

    YanıtlaSil
  16. Yıldızımm,
    :)) bir haftada? e buna da üşükr demirim değer herşeye :)

    kitap kurdum,
    valla en sona ben kaldım sanıyordum ama sen şimdilik izleme :)

    Yeşim,
    sanırım buldun!!!

    Larenta,
    olur işte oluyooo !! :))
    zaten onlar tesadüf değil ;)

    YanıtlaSil
  17. Ooo o zaman sana o filmi vermeme gerek kalmamış :)Artık okuyucuların en azından kötü yorumlar yapmıyor Uzakdoğu hakkında.:)) İlk filmi merak ettim. İkincisi de Tv de yayınlanırsa izlerim diyeyim :D

    YanıtlaSil
  18. Aşk tesadüfleri sever filmi beni de çok etkilemişti ve ben de gitmeden önce seninle aynı önyargıya sahiptim.Şu ilk film de merakımı celbetti doğrusu Pierce ve Susan Sarandon harikadır eminim.Kore filmine gelince bilirsin sen benim söyleyeceklerimi :P Öpüldün canımcım !

    YanıtlaSil

söz sizin...