14 Haziran 2010 Pazartesi

Notlarım

Hani bazen çok yazacak şeyiniz olur ama hiç yazacak haliniz olmaz ya..
Heh işte!
Ruh halimin özeti o.

Az evvel elimi kitabıma attım ve sanki daha yeni gördüğüm bir kağıtla karşılaştım.

Fotoğraf1314

Bu benim baş ucumda duran kağıt, minicik yazılmış yazılar ise aldığım notlar; kitaplardan alıntılar, filmlere göndermeler ve yapımış bir yoruma yapılmış bir yorum.

Gece aklıma gelen bir şeyi ajandama değilde bu sayfaya not alıyorum mesela.
Böylece temize geçirirken, çoğu, o anda anlamlı gelmiş bir dolu saçmalıktandan arınıyorum:))
Buna kısaca sansür diyebiliriz.

Fotoğraf1315

Bu şekilde katlanmış vaziette duran kağıtta her bölmede farklı bir mevzuu dönmekte, bölmelerde kendi içinde bire ikiye ayrılabilmektedir:)

14 yorum :

  1. düzenli çocuğun hali başka... :)

    YanıtlaSil
  2. tam uyumadan önce bloga yazacak o kadar çok şey geliyor ki aklıma uyuyup uyanınca hiçbirinden eser kalmıyor :D üşenmezsem bende bir kağıt koyayım başucuma bari Seyhancım :)

    YanıtlaSil
  3. Üşengeç ben hep kitapların son sayfalarını kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. O kağıdın kenarlarını kim yedi Seyhan :))

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Syhn
    anında yazmak iyi fikir,o anki ruh halini sonradan görebilmek çok güzel olmalı..
    ama sanırım dediğin gibi sonradan sansüre uğramak zorunda kalıyordur:))
    güzel bir hafta dileğiyle

    YanıtlaSil
  6. hahaa...
    her kitap arasından böyle notlar dökülür bende de...
    kütüphane düzenlemem uzun sürer bu notlara daldığım için...

    başkası yazmış gibi de merakla okurum üstelik:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ne hoş fikirmiş..Hem hatıra hem temize geçişş..sevdim ben bunu :)

    YanıtlaSil
  8. okuyamiyourm cok minik yazilmis...
    kenara köseye birseyler karalamak iyi oluyor bazen...ertesi gün baktiginde ben ne sacmalamisim böyle diyorsun yada vay be ben cidden akilli bir kizim:) yani ben cogunlukla sacmaliyorum. öperim!

    YanıtlaSil

  9. FD, ne demezsin :)

    Pinky, aa o zmn sen kesin edin.. zaten düzenliyim diyorsan küçük bir defter de olabilir :)

    Sıradan bir sazan, hayııırr kıyamam ben ktiaplara :))

    Semrai burda asıl dikkat edilmesi gereken husus acaba ne yazıyorduda üstünü karalamaya bile dayanamayıp yırtmış olduğumdur :)

    YanıtlaSil

  10. Ruhum, sansürler gerekiyor ama iyi oluyor böylesi.. sanad a ii haftalar ;)

    Cepaynası, eski notlar!! zevkli oluyor okuması yazıldığı bile unutulmuş olan notlar..

    Nehircce, sahi mi teşekkürler ;)

    Nergiscem, tabi okunamaz kaç kez kontrol ettim okunuyor mu diye :) ayrıca saçmaladığına kesinlikle inanmıyorum ;)

    YanıtlaSil
  11. Ama dikkat ettim kagida birseyler yazilmadan once koparilmis gibi. Yazilar disari tasmamis cunku. Sanki biri acikip yemis kagidi sonra da sen birseyler karalamaya baslamissin. :)))

    YanıtlaSil
  12. profosyonel yazıcı..;)
    bu dağınıklık bana daha çok sey kaybettirmez inşallah..

    YanıtlaSil
  13. Semra,o kısma yazılmadan önce koparmış olabilir:)
    ay ne bileyim semoş kağıt zaten kağıtlıktan çıkmış aynı zamanda lekelerde mevcut :) neyse dikkatini çekmez istemezdim miden bulanır şimdi senin:)))

    Rumeysa, dağınık mısın? dağınık olmanın en güzel yani kaybettiğin şeyleri hatırlamamak sanırım haksız mıyım :))

    YanıtlaSil
  14. Yok yok bulanmadi. Ben hala Demet i atlatmaya calisiyorum simdi :)

    YanıtlaSil

söz sizin...