15 Haziran 2010 Salı

Kağıt Kesikleri

Senin Adın Bile Geçmedi de aşkı ele alan İclal Aydın, Kağıt Kesiklerinde acıyı ele almış. Aşktan sonra iyi gider diye düşündü herhalde:)

Kitap okunmayı beklerken bile elimin altındaydı; sabırsızca karıştırıyor, ama başlamadan bırakıyordum. Kitabı bitirdim ama, ara ara rastgele bir sayfa açıp okumayı bırakamadım.

İclal Aydın'ın bakış açısına ortaklık etmek güzel bir duygu. Aynı şeyi okuyup, aynı filmi izlemiş olabilirsiniz ama sonunda ondan dinlerken 'farketmemiştim' diyebiliyorsunuz. Her şeyde bir güzellik bulabilmesi acıyı görmezden geldiği anlamına gelmiyor aslında. Farketmediğiniz acıların altını çizerek gözünüze sokuyor adeta.
Tabii güzel bir uslüpla.

Acının cahili kalmak ne güzel olurdu...

Diğer kitabındaki sayfa kalitesi kullanılmamıştı buna üzüldüm mesela. Daha masrafsız yapıp kitabın fiyatını düşürmek amaçlı yapılmıştır diye düşünüyorum.
Kitap birde 'umut'la devam edeceğinin müjdesini veriyor.
A bak işte İclal Aydın ne de güzel bahseder umuttan!
Sabırsızlıkla bekliyorum...

Bana öyle geliyor ki,
acılarımızdan söz ederken,
asıl acımızı anlatmıyor,
anlatamıyoruz.
Acı anlatılabilir mi?

13 yorum :

  1. kırmızı satır süpermiş hatunu sevmem ama okumak gerek dersen sen okuruz canım

    YanıtlaSil
  2. bu kadın,kalbimin-ruhumun tercümanı resmen.. bazen kendime bile söyleyemediklerimi söylettiriyor kelimeleri bana..

    YanıtlaSil
  3. İclali çok severim alacağım iki kitabunı da. Kolay okunur nasılsa kasmaz :D

    YanıtlaSil
  4. yorum hakkımı saklı tutuyorum bu konuda başka zaman kullanıcağım

    YanıtlaSil
  5. Güzele benziyor "Acının cahili kalmak ne güzel olurdu..." hele bu cümle.... nekadar hoş :)

    YanıtlaSil
  6. Acı anlatılamaz.Duygular anlatılamaz çoğu zaman.Yaşanır,yaşayan bilir.Almadım henüz bu kitabı.Yalnız hızına yetişmek mümkün değil Syhn'cım :)Öpüldünn

    YanıtlaSil
  7. Seyhanim,
    "acinin cahili kalmak ne güzel olurdu"
    ben bu söze ekliyebilecek bir sey bulamadim.
    Birde " aciyi anlatamiyoruz, Aci anlatilabilir mi?" bu cümleni okuyunca burnumun ucu sizladi gözlerim puslandi.
    Hemde aniden. Noldu da böyle bir etki yapti bana bu sözler bilemiyorum.

    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  8. bu kadını nedense antipatik buluyorum o nedenle kitaplarına elim gitmez

    YanıtlaSil

  9. Stil Direktörü, ooo saol bebişiim ama belki bens evdiğim için hoşuma gidiyordur sevmiyorsan okuma bence :)

    Rumeysa, ne güzel ifade etmişsin!

    J.Potter, kasmaz kasarmı hiç hele ki seviyorsan ;)

    Neval, bekliyor olacağım kuzum ;)

    YanıtlaSil

  10. Derkenar, kitapda altı çizilecek çok cümle var ;)

    Ebrulim, tşkederim cnm ama yazın sıcaklar arttıkça ben yavaşlarım ;) şuanda bile yavaşladığım ortada :))

    Sünter, ay canım benim.. begendiğin yerler kitaptan alıntı onu belirteyim üstüne yatmış gibi olmayayım;) kitabı okumalısın o zmn sende..

    Burcu, ya bnm gibi seviliyor ya senin gibi itici bulunuyor bu kadın hakkındaki görüşler. ortası yok yani :)

    YanıtlaSil
  11. aynen banada itici geliyor kitabıı alıp okumak aklıma gelmedi ama böle yazdıktan sonra okucam

    YanıtlaSil
  12. Severim zaten Iclal Aydin´i alayim ben bu kitabi gercekten.
    Seyhancim sana hayirli kandiller diliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Simon, bak zaten sevmiyormuşsun sonra senin yüzünden deme ben zaten seviyorum ama ona göre :D

    Sünter, işte o zmn kaçırma;)

    YanıtlaSil

söz sizin...