18 Ocak 2017 Çarşamba

Scarlet | Ay Günlüğü 2

Serinin 2. kitabına Cinder'dan birkaç kitap sonra başladım.
Peş peşe okuyup bıkmayayım ama çok ara verip de olayları unutmayayım istedim.
Hiç beklemiyordum ama Scarlet'i Cinder'dan daha çok sevdim.

Scarlet, bir kırmızı başlıklı kız hikayesi.
Yani alt yapıda kırmızı başlıklı kız hikayesi var, üst yapıda bambaşka hikaye ve tabii bir de yarım kalan Cinder'ın hikayesi ve bu yarım kalan hikayeyle yeni başlayan Scarlet hikayesinin kesişmesi.
Nasıl yeterince karışık anlattım mı?
Uzun uzun yorum yazamayacağım - ne yazılabilir ki- ama yazarın hayal gücünü kıskanıyorum.
Acaba film olsa nasıl olur? Güzel olur sanki..

Ay günlüğü serisi ilk kitap Cinder
İkinci kitap Scarlet
Benim sıra üçüncü kitap Cress'de.
Adım adım dördüncü kitap Winter'a yaklaşıyorum..
Bana yetişin 😉

2 yorum :

söz sizin...